Outdoor sex

Frigul ăsta, mă scoate din minți deja…. Deși, dacă stau bine să mă gândesc, după seara trecută, nu-i chiar așa rău, în anumite situații, bineînțeles 🙂

Domnul meu, m-a sunat aseară și , ca niciodată, și-a cerut scuze pentru faptul că nu mi-a răspuns cu o zi înainte la telefon. Chestia asta iar îmi dă de gândit, plus că mi-a mai spus niște detalii personale, care îmi pun niște semne de întrebare. Dar asta e altă poveste….. Mă sunase când era în niște discuții, chestie ce văd că o face tot mai des, e de bine….. Am stabilit să ne auzim mai târziu la telefon. Beam un ceai bun și discutam cu o prietenă, când m-a sunat. Ne-am întâlnit în scurt timp.

De câteva zile am o obsesie muzicală…. e o melodie veche…. ”Ochii tăi” – Holograf. Am pus melodia și l-am rugat să o asculte. Începusem să fredonez și el cânta odată cu mine. La un moment dat, eram față în față, ne priveam în ochi și ne cântam unul altuia melodia. A fost un moment de maximă tandrețe. Nu m-aș fi așteptat la așa ceva din partea lui, niciodată. M-a surprins, trebuie să recunosc. A urmat un moment de tăcere… după care, am început să ne dezmierdăm trupurile cu atingeri și mângâieli… urmate de ”încălzirea” dinaintea senzațiilor tari 😀

Limba lui și-a făcut loc între picioarele mele, special parcă pentru a mă răsfăța. Când începe el astfel, pentru a-mi simți deschiderea caldă și doritoare, e clar că nu scap ”ieftin”. Valuri de aer cald îmi străbăteau corpul, eliberând parcă gemetele mele tot mai intense. Îi doream organul mai rău ca niciodată și așteptarea până la a face ce poftesc cu pula lui, mă înebunea. N-am mai rezistat și am preluat controlul. Îmi era atât de bine când o simțeam atât de tare încât nu mai simțeam nici căldură, nici frig , doar plăcere.

Îl văd că se ridică și mă ia de mână. În frigul acela tăios, m-a aplecat pe marginea mașinii și n-am mai apucat să simt vântul rece. I-am simțit doar pula intrând în mine și valuri de căldura , din nou, în tot corpul. În exterior rece , în interior fierbinte. O senzație pur și simplu de nedescris. M-a futut cum a vrut, fără nici cea mai mică obiecție a mea, având parte doar de cuvinte murdare, incitante. Orgasmele noastre au fost pe măsura senzațiilor.

M-a îmbrăcat repede și grijuliu și am savurat o țigară. Momentul acesta de după este atât de calm….. Am început să discutăm diverse lucruri și am ajuns la concluzia că odată cu venirea temperaturilor mai ridicate, vom căuta să avem experiențe cât mai perverse și incitante, la fel ca cele din trecut.

Am ajuns acasă, într-un târziu, epuizată și mi-am lăsat trupul să cadă pe patul moale. Am stat așa, vreo 5 minute cu ochii închiși și îmi simțeam carnea pe mine încă zvâcnind, urmele plăcerii…..

13 comentarii

  1. O generatie de supereroi, ce mai…. Totusi, de la 16 ani incolo ar trebui sa ai grije sa fie si un oaresce calorifer pe aproape. Chiar nu-nteleg. Nu exista alt loc „de-ntors”?

    Apreciază

      1. Raceala nu vine la 48 de ore, vine dupa aproape o saptamana, dupa ce-si face loc prin organism. Baga la mat 1 paracetamol sinus azi si unul maine ca sa n-ai surprize. 😀

        Apreciază

Lasă un răspuns

