People

Când omul nu are ce face, se gândește la diverse chestii…..Și cum mintea mea murdară își face singură de lucru…. am ajuns la ideile ce le voi expune în cele ce urmează.

Noi, oamenii, suntem foarte diferiți, lucru ce nu toată lumea îl înțelege. Și pentru că nu toți înțelegem acest aspect, îi judecăm pe cei din jurul nostru. Dacă pentru tine normalitate înseamnă să faci sex cu becul stins, doar cu iubitul/soțul tău , iar alteia îi place să o sugă ziua în amiaza mare , te miri pe unde , nu înseamnă că nu e un lucru normal. Normalitatea fiecăruia e diferită de a celuilalt, tocmai pentru că gândim diferit, vedem diferit lucrurile și pentru că sunt n lucruri care ne diferențiază.

Chestia asta se aplică și pe bloguri, ba mai mult, înclin să cred că pe bloguri e și mai întâlnită decât în realitate. Creierul meu nu va putea înțelege niciodată de ce trebuie un individ să vină să-și dea cu părerea pe blogul meu, de exemplu, dar fără ca măcar să fi citit 5 articole publicate aici, să mă judece în necunoștință de cauză. Sau, se trezește să mă condamne pentru lucrurile pe care eu le consider perfect normale, pentru simplul fapt că lui i se par niște anomalii.

Atâta timp cât spațiul acesta virtual numit blog, e personal, e al meu, scriu ce am eu chef, nu văd de ce nu m-aș desfășura în voie și nu aș scrie fix ceea ce gândesc. Citesc destule bloguri zilnic, zic eu, și poate unii autori au alte păreri decât ale mele. Ar trebui să comentez la fiecare articol care nu e în asentimentul meu, pentru că eu gândesc altfel și nu sunt de aceeași părere cu autorul?! Mi se pare aiurea. Dacă am ceva de comentat, o fac, fără rețineri, dar nu am să mă pun să scriu comentarii jignitoare sau acuzatoare, pentru simplul fapt că am opinii diferite.

Pentru multă lume, blogul e un loc de eliberare și relaxare, unde își exprimă frustrările, fanteziile și, de ce nu, își expun viața personală, tocmai pentru că societatea te judecă, dacă ești atipic ( Darkleya) De ce nu ne vedem fiecare de blogul lui și trebuie să aruncăm cuvinte murdare la adresa autorului unui blog, pentru că nouă ni se pare pură ficțiune ce scrie? Dacă asta vrei să crezi, fă-o! Dar nu te chinui să îți expui ideile total deplasate, pentru că, în mod cert, vei stârni doar reacții tâmpite în jurul tău și îți vei atrage zâmbetele compătimitoare ale celor care văd totul dintr-un punct de vedere opus față de al tău.

Există bloguri unde autorul șterge comentariile pe care le consideră total deplasate. Și eu fac chestia asta. Iar cei cărora le ștergi comentariile și nu mai pot scrie la tine pe blog, te bombardează cu n alte comentarii jignitoare. Atâta timp cât e spațiul meu virtual, nu văd de ce aș accepta injurii, insulte și alte cuvinte jignitoare din partea unuia care habar nu are că a scrie un articol cere timp, concentrare, o gramatică sănătoasă a limbii române ș.a.m.d.

Ar mai fi multe de spus, dar nu vreau să mă mai întind. Menționez că nu am scris acest post ca urmare a unei pățanii recente sau pentru a lua apărarea cuiva. Am scris pentru că mă dezgustă când văd persoane care fac toate lucrurile descrise mai devreme……


17 comentarii

  1. Cunoastem situatia. Astia sunt hater-ii. Ii am si eu pe ai mei. Sunt in spam, insa din cand in cand le permit sa iasa de acolo pentru a ma distra. E ca si cum as avea propriii mei bufoni. 😉

    Apreciază

  2. im, nu neaparat…. eu ma gandesc ca cei care au o parere diferita de-a ta si le e greu sa te inteleaga, functioneaza pe cu totul alti parametri, drept pentru care le e imposibil sa inteleaga. insa… exista undeva in ei, un dracusor, care ii face sa revina. si desigur, sa aiba alte pareri. eu zic ca pana si chestia asta e ok… dar, nu mai e ok sa te injure penca existi. aici se opreste intelegerea mea…

    Apreciază

  3. Draga mea, stii de ce fac asa unii oamenii ??….pt ca ei nu indraznesc sa isi depaseasca anumite limite NICI MACAR CU GANDUL…..Si desi nu o sa recunoasca in veci , isi doresc din toata inima sa fie ca tine , sa faca ce faci tu si mai mult sa aiba curajul sa spuna ca au facut ceva ce pt ei e ” anormal „. Sunt oamenii mici si tematori.. de asta dau in tine , de ciuda ca le stranesti invidia. Stii ? Eu am avut o relatie lunga NORMALA, cu tot ce trebuie BINE insa …..ACUM , am o relatie ” ANORMALA ” sunt bine satisfacuta si ma bucur daca fac ceva ” anormal ” parca imi intru in pielea mea…..Sunt criticata, pentru unii am deja o eticheta un pic colorata , dar eu stiu ca sunt BINE si ca asta implica si anormalitate in ochii celorlalti….ASA CA NU UITA CA AI SI SUSTINATORI, si cel mai mare esti chiar TU, prin propiile trairi !!!

    Apreciază

  4. a judeca este in natura umana si o facem cu totii constient sau nu voluntar sau nu. problema intervine la felul in care o face….ma rog…multe de spus. un lucru nu precepe al meu neuron electrocutat: daca vede ca i-ai sters un comentariu ce-l face sa creada ca unul si mai injurios i-ar fi aprobat?

    Apreciază

  5. eu n-o să şterg niciodată comentarii şi nici n-o să moderez vreunul. şi n-o să mai încerc niciodată să explic nimănui nimic cu frumosul, ci o să dau doar ignore. şi o să scriu ce vreau eu. pentru că pot! pentru că mi se rupe efectiv de faptul că aş putea fi considerată o „curvă”. cum zicea soţul meu aseară: a fi o curvă e o calitate. a fi prostituată nu e. dar 99% nu înţeleg diferenţa.

    Apreciază

  6. Frumoasa scriere. Eu sunt de acord ca cineva sa ma contrazica, sa-si exprime o alta opinie fata de a mea, dar sa o faca cu argumente. Ceea ce se intampla extrem de rar, pentru ca e mai usor sa te caci pe gura ca sa vezi apoi cati vin sa-ti miroasa creatia. In ceea ce priveste blogurile, exista aceia care merg pe ideea ca insulta si injuratura vor atrage automat atentia. Asa este, dar atrag atentia doar o singura data. Cum spuneai si tu, indiferenta e cel mai bun antidot.

    Apreciază

    1. Daca te exprimi adecvat si aduci argumente, esti capabil sa porti o discutie civilizata si nu insulti, n-am nimic impotriva. Și dacă-i public, ce?! Ar trebui să accept orice comentariu al unui individ numai pentru că fac public ceea ce trăiesc?!
      Ti se pare ca ti-am sters vreun comentariu pana acum?!

      Apreciază

  7. Eu sunt genu care critic si spun de obicei ce ma supara. Nu sunt genu sa dau comenturi jignitoare dar postez ce ma suparat. Ai perfecta dreptate cand spui ca fiecare gandeste altfel si fiecare priveste lumea din propii ochi si tocmai din cauza asta vor exista criticile pentru ca fiecare isi delimiteaza ceea ce e bine si ceea ce e rau dupa cum gandeste el. Mi se par logice, normale si de bun augur criticile intr-o maniera civilizata, sa te iei de idee si nu de omul care a scris-o, pentru ca aia este doar o parere si nu il defineste pe el in totalitate ca peroana.

    Apreciază

  8. „Creierul meu nu va putea înțelege niciodată de ce trebuie un individ să vină să-și dea cu părerea pe blogul meu, de exemplu, dar fără ca măcar să fi citit 5 articole publicate aici, să mă judece în necunoștință de cauză”
    O prietena mi-a spus despre blogul tau si ca ii place cum scrii, mi-a dat linkul si prima postarea care a citit-o a fost „Old Memories”…si am ramas surprins, nu de faptul cum scrii, ci de faptul ca prietena mea ar citi asa ceva, si aici ma refer la paragrafele mai „piperate” complet necnezurate. Ii trimit imediat un citat si nu-i venea sa creada ca e de pe blogul tau (ea nu apucase sa citeasca acea postare), ei ii place cum scrii, da’ nu apucase sa descopere si acest stil necenzurat al tau de a scrie.
    Am inchis pagina, nu imi place ca o fata sa vorbeasca vulgar, dar nu imi place nici sa cataloghez oamenii la prima vedere si mi-am zis sa incep sa citesc si din urma si alte postari si am ajuns la concluzia imi place cum scrii si felul tau de a gandi.
    Sunt convins ca cine ti-a citit mai mult de 5 postari se intoarce pe blogul tau frecvent (la fel ca mine), asa ca tine-o tot asa.

    Apreciază

    1. Mulțumesc pentru aprecieri.
      Nu încerc să mulțumesc pe toată lumea, pentru că nu am cum. Așa cum am zis, suntem diferiți și avem moduri total diferite de a gândi și deci, pot fi persoane care citesc ce scriu și cărora nu le place absolut deloc. Îmi pare rău, dar asta e.
      În ceea ce privește exprimarea vulgară, nu cred că are ce căuta în vocabularul unei femei, am mai zis-o și eu, în viața de zi cu zi, nu o folosesc.Evident că toți avem zile bune și zile mai puțin bune în care mai scoatem câte o înjurătură…. Iar dacă scriu pe blog ”pulă” și ”pizdă” o fac pentru că mi se pare aiurea să le numesc ”cocoșel”, ”savarină” sau mai știu eu cum , pentru mine sună complet penibil.

      Apreciază

Lasă un răspuns

