Exhibiționism?!

Dacă tot mi-a spus azi, cineva, ca ”devin exhibiționistă”, m-am gândit să povestesc o întâlnire cu M. , de pe vremea tinereții noastre, chiar dacă domnul ”cel tânăr” o să aibe de comentat 🙂 And, btw, exhibitionismul si cu ce am eu de povestit, nu cred că au vreo legătură…..

Era o noapte obisnuita, pentru mine, ca oricare alta, eram acasa, cred ca atipisem….. M, care pe vremea aceea, avea prostul obicei sa ma sune doar noaptea, era la ceva chef și n-avea stare, trebuia el să mă vadă….. Evident, următorul pas, mă sună. Îi răspund adormită și-mi spune să cobor în 5 min, că vine să mă ia. Mă trezesc eu pe viteză, pun pe mine niște haine și cobor. 

El, la chef fiind, normal că a băut un pahar, două, de ceva alcool și clar, nu putea conduce. Așa că, ce se gândise el, să-l ia pe un prieten să conducă. Mă așteptam să vină cu mașina lui. Mă trezesc cu ceva mașină în fața casei, habar n-am ce mașină era și el, cu prietenul lui. Urc în mașină, în spate evident și mă gândesc că îl ducem pe tip la chef și ne vedem noi de-ale noastre, eu fiind trează ca lacrima, puteam să conduc. Pleacă tipul de pe loc și la vreo 200 m oprește din nou. M. se urcă în spate, lângă mine și prietenul lui demarează și el știe încotro o apucă.

A început să mă sărute, să mă pipăie să mă lingă…. Mă gândeam eu că nu se mai poate abține și i-am răspuns pe măsură, până ce m-am trezit peste el…. Am încercat să îl temperez, să-i spun să se abțină până ce scăpăm de prietenul lui, dar n-am avut cu cine vorbi. Îmi simțea trupul plin de dorință și asta l-a stârnit și mai tare. În secunda următoare i-am simțit organul plimbându-se pe fundul meu, știa că dacă o văd și o simt, se trezește „perversa” din mine și așa a și fost. M-am așezat înapoi lângă el și am început să i-o sug cu o dorință de nedescris. Uitasem de tipul de la volan, de faptul că eram în mașină, prin oraș (habar nu aveam în ce parte a orașului eram, puteam fi și în fața primăriei că nu mai conta nimic), nici măcar nu realizasem că tipul ăla se uita în oglindă la noi….. După câteva minute , nu m-am mai putut abține și m-am așezat cu spatele la el, simțindu-i pula cum intră în mine, fermă. Mă țineam cu mâinile de scaunul din față și pe măsură ce ne mișcam tot mai repede, urlam tot mai tare. La un moment dat, l-am văzut pe cel de la volan uitându-se la mine, în oglindă. Prima dată, mi-am întors capul, rușinată. Apoi, realizând ce stări trebuia să trăiască, m-am gândit să-i fac și mai rău și mă uitam în ochii lui în timp ce gemeam și îi spuneam lui M să mă fută tare, așa cum îmi plăcea mie…..

N-a mai durat mult și mi-am simțit picioarele tremurând de plăcere, semn că aveam un orgasm foarte intens chiar în secunda aia, în timp ce șoferul se uita la mine și eu îi astupam gura lui M cu buzele mele fierbinți. La scurt timp după aceea, mi-am dat seama că și orgasmul lui era aproape, așa că, m-am așezat din nou lângă el și i-am luat-o în gură, în așteptarea lichidului cald, pe buzele mele……

Ne-am îmbrăcat rapid și râdeam amândoi, satisfăcuți, cerându-i apă, celui din față, în pielea căruia, cu siguranță nu-mi doream să fiu….

”L-ai terminat și pe el, sunt sigur, ți-am văzut privirea aceea perversă, nu putea să-i reziste!” , mi-a șoptit M. la final.

Ne-am amintit amândoi acest episod, recent, iar M. îmi spunea că șoferul de atunci, are acum o funcție importantă în oraș…. și am început să râdem din nou, la amintirea acelei nopți……

19 comentarii

  1. Citisem undeva , la o alta postare la tine asta…..dar cu detalii e bestiala treaba……Si dupa ce am citit asta, imi vine sa urlu de placere…..Nici nu mai stiu pt ce sa te laud, pt curaj ca marturisesti asta oarecum ” in gura mare „….ca stii sa traiesti in felul asta , sau sa iti multumesc pt articolele pe care la astept cu sufletul la gura……

    Apreciază

    1. Nu mă mai lăuda , că încep să te și cred 🙂 Glumesc…..
      Pentru mine chestiile astea sunt lucruri perfect normale. Te miri ce-o să mai facem de acum în colo…. Sunt multe astfel de nopți petrecute împreună, poate voi mai povesti, în viitor…….

      Apreciază

  2. dupa deznodamantul lui dark, e tot ce trebuia sa mai citesc sa am o zi cu foarte multe ganduri.. 🙂 nais, nais! 🙂 de fapt, pana la urma si la coada, cu asta ramanem… cu trairile…aduceri aminte care ne fac sa agatam un zambet mic in coltul gurii…

    Apreciază

    1. Era o vorba: cel ce fuge de propriul trecut, e condamnat sa-l retraiasca. Bune sau rele, ele trebuie sa ramana. Eu am invatat sa le accept. De fapt sa accept ca exista si ca au locul lor. Nu stiu cand sau daca le voi accepta vreodata in intregime.

      Apreciază

Lasă un răspuns

