What Goes Around Comes Around

Se spune în viață că orice lucru pe care îl faci, bun sau rău, se întoarce asupra ta, sub o formă sau alta. Eu cred în chestia asta.

În trecut, un bărbat, mi-a făcut enorm de mult rău. Am depășit etapa aceea și persoana care sunt acum, de n ori mai bună calitativ, zic eu, s-a format ienvitabil, datorită acelei experiențe……. Mi-a smuls sufletul și l-a aruncat în gol. Mă simțeam goală pe dinăuntru, moartă mai mult decât vie, fără niciun scop în viață, abătută, pustie, absentă. Nu m-am gândit atunci nicio clipă la răzbunare, deși filme aveam n, doar că erau filme în care eu ajunsesem foarte sus și el rămăsese tot acolo, jos, unde a fost întotdeauna, știind că revenirea mea și evoluția înspre bine l-ar afecta foarte mult. Nu sunt persoana care să se răzbune și n-am să o fac niciodată. De ce? Pentru că eu știu că toate lucrurile, bune sau rele mi se vor întoarce sub o formă sau alta.

Astăzi, după aproape 2 ani de la experiența aceea, am văzut undeva o poză cu el-ul acela care a încercat să-mi omoare sufletul. Este mai jos decât ar fi putut fi vreodată. M-am bucurat când l-am văzut că e tot mai jos și va cădea la un nivel și mai inferior, e inevitabil. Blamați-mă dacă vreți, pentru bucuria mea, dar un asemenea om nu merită nici măcar o privire din partea mea iar de cuvinte nici nu poate fi vorba. Nu am luat legătura cu el de atunci și nici nu o voi face vreodată.

Acum mă simt liberă cu adevărat. Sunt bine unde sunt acum, voi fi și mai bine, pentru că vreau și pentru că fac ceva în sensul acesta și pentru că, cu ajutorul celui Atotputernic, voi reuși.

 

20 de comentarii

  1. mie mi s-a intamplat de fiecare data. mai devreme sau mai tarziu. si fara sa le doresc raul.
    cel mai mare defect al meu este ca a doua zi dimineata imi trece tot. (mai putin dezamagirea)
    si, cu toate astea, am aflat de-a lungul timpului ca totul se intoarce.

    Apreciază

  2. Wow.Dupa ce am citit asta,am ramas mult pe ganduri.
    Si mi-e mi s-a intampla asta,dar nici eu nu m-am gandit la razbunare,care nu a durat mult si a venit de la sine! 🙂
    Stiu ca sunt mai bune decat el si acuma vazandu-l cat de josnic e,imi confirm acest lucru.
    Desi uneori,ma mai gandesc la el,imi trece repede(au trecut abia 5 luni de atunci).
    Viata merge mai departe si noi cu ea,dar de fiecare data mai puternici! 🙂
    Btw,frumos post! :*

    Apreciază

  3. Bai, nu pot subscrie la partea cu razbunarea. Eu as fi facut-o. Doamne si cuma s fi facut-o. 😀 ))) Sunt extrem de razbunatoare si nu astept ca lucrurile sa se intample de la sine.

    Apreciază

  4. Conteaza mai putin ca el a ajuns rau, si ca probabil, la un moment dat, a suferit sau a regretat ce a facut, pentru ca pe tine nu te ajuta cu nimic si nici nu sterge deloc suferinta ta…dar e trist totusi ca sunt oameni care fac o adevarata pasiune din a se juca cu sufletele unor fiinte, care nu le-au facut nimic rau, ci doar i-au iubit…

    Apreciază

    1. S-a jucat cu mintea mea, cu sufletul, cu fizicul, cu tot ce a putut….. E clar că nu mă ajută cu nimic că o duce rău, dar mi s-a confirmat încă o dată că….. what goes around comes all the way back around 😉

      Apreciază

  5. Si pe mine m-a pus pe ganduri…In general sunt razbunatoare, însă nu aş face nimanui, rău cu adevarat. Da, şi eu cred în faptul că tot ce facem, se întoarce într-un fel sau altul asupra noastră. Mă bucur mult pentru tine şi în mod special pentru faptul că ai mers înainte, că ai devenit mai puternică şi sunt sigură că o să ai un viitor frumos!

    Apreciază

  6. Si eu am patit-o. Si DA sunt de acord cu tine mai devreme sau mai tarziu in viata asta platesti inttr-un fel pentru cele rele facute sau primesti bucurii pentru lucrurile bune. Am fost si eu in situatia ta. Iar acum ma uit la dansul cu dispret si chiar daca sunt rea „m-am bucurat” atunci cand pe respectivul l-am vazut la pamant. Cred ca asa facem cu totii pana la urma , doar ca unii o recunosc.

    Apreciază

  7. Sa inteleg ca a fost un weekend foarte plin daca nu ai avut timp sa ne incanti cu ceva aici……e coala goala….si astept cu nerabdare alt articol…..esti ca om revista , la care nu vreau sa pierd nici un numar….Am citit tot pana acum….Te pup….o saptamana excelenta !!

    Apreciază

Lasă un răspuns

