An Ordinary Evening….

De Valentine’s Day, n-am vrut să scriu, nici în ruptul capului pentru că mi se pare o sărbătoare de tot rahatul…….pe care noi am ignorat-o complet.

Ne-am întâlnit, ca într-o seară obișnuită, nimic festiv, nimic nou, doar noi și cerul întunecat. Nu ne-am văzut de vreo săptămână și parcă și mai dor ne-a fost unul de celălalt. Nu știu de ce, dar mai nou, cu cât ne vedem tot mai des, cu atât ne este mai dor de celălalt. E o atracție super puternică între noi, de multe ori ne vine să nu ținem cont de locul întâlnirii și ”sărim” unul pe celălalt. Mă trezesc la un moment dat că prea am luat-o razna și opresc toată acțiunea, până ne ferim de ochii celor din jur……

Bine, tre să recunosc că nu mi-ar displace să știu că, în timp ce el mă face să urlu de plăcere, se trezește un el sau o ea să se uite la noi. Cred că aș fi și mai perversă, în momentele alea, decât sunt acum. N-am încercat încă, dar nu-i timpul pierdut 🙂

Partea aiurea e, când îl prind, ca aseară, supărat și nervos. Se simțea lucrul ăsta. N-avea stare. Nu poate fi tot timpul roz, toți avem griji și probleme și ale lui sunt destul de grave acum….. L-am încurajat, evident și i-am spus că orice problemă are și rezolvare, într-un fel sau altul, deși, în acest caz, chiar e important să se termine cu bine…..În fine.

Deci, ca și concluzie, suntem tot noi doi, doi nebuni cu ochi albaștrii, dornici de plăceri extreme……și ne e bine așa cum e………

12 comentarii

  1. Macar tu ai avut o seara obisnuita. La mine a fost un cosmar. Intai o sedinta de 3 ore si jumatate cu sefii. Adica am ajuns acasa pe la 9 seara. Bine, acasa nu am ajuns, ci m-am dus direct la spital, pentru ca o ruda a fost la un pas sa moara. Aproape de miezul noptii s-au mai linistit lucrurile si am putut si eu sa imi vad baiatu…

    Apreciază

Lasă un răspuns

