Old Memories…

Vara lui 2005…. eu și el….

Era o seară călduroasă de vară, venise la mine și ne făcusem puțin de cap, după care îmi spune că trebuie să plece. Așa repede?! Iar eu, nesătula :D. Merg până în Timișoara și mă întorc mai târziu. Ok, te aștept. Și pune șampania aia la rece, până mă întorc. 😀 Când auzisem de șampanie deja îmi sclipeau ochii. Știam că va fi folosită în cu totul alte scopuri …..

Făcusem baie, pusesem lumânări în toată casa, îmi făcusem un cd cu muzică chill-out…și el încă nu apărea. La un moment dat, sătulă de a aștepta (niciodată n-am suportat să aștept, indiferent de ce și indiferent pe cine și cu siguranță el nu era excepția), m-am pus în pat, dacă ațipesc, mă trezește el….

Pe la 1 sună telefonul. Ce faci? Am ațipit… când ajungi? În 5 min. Hai și deschide-mi. În 2 min mă trezisem instant. Cobor să-i deschid. El, bine-dispus, cu o sticlă de Jack în mână. Ce faci cu sticla aia? Am primit-o și ți-am adus-o ție. Știi că eu nu beau whiskey. Nu contează, e pentru tine și punct. Ok…. Aveam o pereche de tanga ciclamen pe mine, sandale aceeași culoare cu toc cui și un halat de satin alb. Îi plăcea lui cum mă prinde ciclamen-ul…. Unde e șampania? În frigider…. du-te și ia-o. Până s-a intors eu scăpasem de halat, căutam o melodie…… Era să scape sticla de șampanie când m-a văzut 🙂 A așezat sticla și paharele (pentru ce le-o fi luat? nu știu, oricum au rămas intacte) și m-a luat în brațe începând să mă sărute cu o dorință arzătoare. Îi simțeam organul erect prin pantaloni. L-am scăpat rapid de haine și mă jucam cu el, nu-l lăsam să-mi atingă pizda caldă și doritoare de pula lui. După vreo zece minute de tachinări, fără atingeri în zonele esențiale, m-am ”ocupat” de pula lui tare și deși mâinile lui vroiau să mă simtă, nu l-am lăsat. Așteptarea asta îl înebunea. După orgasmul lui intens, m-am așezat deasupra lui, privindu-l în ochi. Privirea aceea din ochii lui albaștri, nu o voi uita prea curând. Mă vroia înebunit. M-a lăsat să-mi fac de cap și să-i fac ce vreau,iar după orgasmul meu, a preluat conducerea.

Luase șampania și începuse să-mi toarne câte puțin din lichidul rece pe corp, lingând fiecare picătură de la sâni până acolo, jos. Îmi tremurau picioarele și îl vroiam în mine, să-l simt. Dacă eu mă jucasem cu el mai devreme, el de ce să nu mă chinuie? A ținut-o așa cu șampania și limba lui pe corpul meu un timp, până când nu a mai rezistat nici el și mă făcuse să simt, pentru a nu știu câta oară, plăcerea oferită de orgasmul nostru simultan.

Am luat o pauză apoi, ”ca să te pregătești pentru ce va urma”, imi spusese. Toată noaptea am ținut-o doar în astfel de senzații extreme: de la rece la cald și invers.

Soarele strălucea pe cer, lumea era deja agitată, traficul aglomerat. Era 7 și jumătate dimineața când a plecat………

M-am întins în patul acela impregnat de mirosul lui și am adormit dusă…..

10 comentarii

Lasă un răspuns

