Sunny Day

Pe zi ce trece , soarele își face tot mai mult apariția pe cer , lucru care nu poate decât să mă bine-dispună. Ziua devine tot mai lungă, natura se trezește la viață și mie-mi pare că totul începe să devină mai frumos în jur. O fi doar impresia mea, sau nu?!

Mă simt din ce în ce mai bine, zilnic văd cum ”se scurg” kilogramele deținute în plus, fapt ce nu poate decât să mă bucure. Eman energie prin toți porii și sunt nerăbdătoare să vină vara! Oh, vara!!! Iar nebunii, iar sex în aer liber, mai puține haine de îmbrăcat and so on 😀

Nu știu ce-o pățit al meu domn M. că de câteva zile nu răspunde la telefon. Inițial, iar m-am enervat, dar apoi m-am calmat. Tipic. 😀 Treaba lui ce-o face, sună el, am io altele cu care să-mi ocup mintea, decât gânduri de femeie disperată. Totuși, nu-mi convine că niciodată nu avem suficient timp să vorbim pe cât am vrea…. ba-s eu în grabă, ba el. Se vor rezolva și astea, soon enough 😉

Am programul încărcat și mi-am făcut și ceva planuri pe termen scurt, dacă totul merge bine, le și duc la bun sfârșit. Poate o să am timp să mă ocup de fotografie, începând cu vara aceasta, dar asta nu e un must.

E aiurea să fii la job , cu nasul în comp și hârțoage, pe o asemenea zi însorită. Probabil majoritatea simt chestia asta, nu doar eu.

Fază tare sâmbătă la mall: au schimbat sensul la scările rulante și un tip, vorbea la telefon, timp în care se chinuia să urce pe scările care coborau. Ne-am tot uitat noi la el, gândindu-ne că o face intenționat, dar apoi am realizat că de fapt, el chiar vroia să și urce cu scările alea, păcat că n-am făcut poza :))

Am terminat de citit cartea lui Mario Vargas Llosa – Rătăcirile fetei nesăbuite. Faină carte, mulțumesc pentru recomandare. Și m-am apucat de Simbolul pierdut al lui Dan Brown. Probabil săptămâna viitoare o voi termina și pe aceasta, deci, aștept recomandări pe pagina cu cărți 😉

10 comentarii

  1. „E aiurea să fii la job , cu nasul în comp și hârțoage, pe o asemenea zi însorită. Probabil majoritatea simt chestia asta, nu doar eu.”

    O simtim, stai linistita.. 😦

    Apreciază

Lasă un răspuns

