I feel better :-D

Azi pot să spun că mă simt muult mai bine. După vreo 4 zile în care m-am simțit ca un câine bătut, azi nu mai am așa dureri și sunt plină de energie. 🙂

Nu știu dacă la toată lumea e la fel sau nu, dar pe mine, mersul la sală mă bine-dispune, mă simt mai bine, am energie mai multă. Mi-e ciudă de mor că din cauza cursului nu pot merge zilnic la sala, dar termin și cursul luna aceasta și voi fi în culmea fericirii când voi merge la sala zilnic :-D. Adevărul e că, îmi place. Partea nasoală e că nu știu să înot (da, știu, shame on me), că aș face și bazin după sală și atunci aș ajunge moartă de oboseală acasă, dar nu contează.

Mă distrez când sunt la antrenament și mai văd numai ”vedete” pe acolo. Râd, în sinea mea, de mă sparg. Ce figuri pe ei, ce mers, ce fițe!!! Pfffff. Dar mie mi se rupe de ei. Eu merg cu un scop acolo și n-o să stau să mă gândesc că oare de ce se uită așa la mine sau alte chestii de genul. Alt lucru care pentru mine e de neînțeles, sunt fetele care arată mega bine și le văd cum se chinuie pe acolo. Io nu zic că nu trebuie mers, pentru întreținere, dar când ai 50 kg udă, cu ambalaj cu tot și mai vii și văd cum te chinui pe acolo, mi se pare fără logică. Dacă greșesc, corectați-mă…….

Am fost la niște prieteni ieri în vizită și s-au pus pe făcut paste de tot felul. Tot s-au chinuit să mă combine să mănânc și eu dar n-au avut nicio șansă. Cu ambiția mea, nu-i de jucat. Dacă îmi fuți nervii, eu vreau să fac ceva și tu nu vrei, păi numa de-a dracului fac ce vreau. Deci clar, n-au avut nicio șansă de reușită. Tot încercau cu faze de genul: ”dacă mănânci o dată nu mori”, iar răspunsul meu a fost: ”ba mor, nu insistați, că nu mănânc și punct”. Mi se pare aiurea rău de tot să faci faze de genul ăsta. Dacă eu îți spun că nu mănân că țin regim, tu, în loc să mă susții să să mă ajuți, îmi oferi să mănânc fix ce nu am voie. Sau mai ziceau că dacă mă las de regim, pun la loc toate kilogramele. Păi tocmai că nu. Că nu-i regim doar de dat jos kg. E regim sănătos de viață, de care vreau să mă țin mult și bine. Îmi ziceau că nu o să reușesc eu să mănânc toată viața numai ce mi-a scris nutriționista. Nu pe naiba! Dacă vrei, poți! Ăsta e motto-ul meu și chiar cred în ce spun. Sau mi-au zis să slăbesc cu pastile. Chestia cu pastilele cred că nu o să o fac în toată viața mea. Eu vreau să slăbesc sănătos și să am un regim alimentar sănătos, nu să iau pastile, dau jos 20kg într-o lună și după alte 2 luni să pun 40 kg înapoi.

Oricum nu îmi bat eu capul cu ce spun alții….eu le știu pe ale mele și punct. Știu că tot ce fac e sănătos și nu văd de ce m-aș opri.

Altă idee ce mi-a ”răsărit” aseară în minte, a fost să renunț la țigări pentru că nu se prea împacă cu sportul. Adică nu se împacă deloc. Deocamdată îi doar plan, sper să și reușesc să fac lucru acesta. Mie îmi place să fumez, dar nu sunt fumătoare înrăită pentru că dacă nu pot fuma, nu fac crize, dacă-i prea clad afară, nu pot inhala aerul ăla cald cu fum, la fel și pentru rece. Nu pot fuma în timpul mersului, pe jos. Și n alte chestii de genul. Deci, ca și concluzie, cred că e doar obișnuința. Nu știu ce să zic….

P.S. Poza e chiar de la sala unde merg eu acum 😉

23 de comentarii

  1. abia astept sa vin si eu maine la sala sa fac niste muschi.
    poate alea de 50 de kile nu sunt tonifiate si nu au forta in muschi. asa am vazut si eu cateva, 1.50 si 40 de kile care se chinuiau cu gantere la sala la care ma duceam inainte. aratau comic dar nah, sportul e pentru toata lumea.

    Apreciază

    1. Nu. Deloc. E un regim personalizat. ”Regim”, pentru mine e mult spus. Pentru că nu e un chin pentru mine, m-am obișnuit cu stilul acesta de alimentație și nu mi se pare groaznic. Plus că nu mi-e foame niciodată. Mănânc normal. E adevărat că înainte mâncam cantități mai mari, dar nu mai simt nevoia să o fac.

      Apreciază

      1. Paine mananc, pepsi in fiecare zi, penne carbonara (yummy :P), mese pe la 2-3 noaptea, ce-i drept dulciuri nu prea mananc, dar nici inainte nu eram mare fan…
        Cred ca procesul asta de slabire a fost declansat de despartirea de prietena dupa o relatie de 7 ani. Cred ca-mi mergea prea bine de ma ingrasasem :))
        Cert e ca acum la 75kg ma simt super bine 😀

        Apreciază

  2. „Io nu zic că nu trebuie mers, pentru întreținere, dar când ai 50 kg udă, cu ambalaj cu tot și mai vii și văd cum te chinui pe acolo, mi se pare fără logică. Dacă greșesc, corectați-mă…….”
    Eu am 63 de kg, dar la 1.78 par slaba si chiar m-am chinuit un an si ceva pe la sala, ptc aveam nevoie de forta in brate si picioare, pt admiterea la o facultate, asa poate si individa cine stie ce motive… Si’n plus, eu la sala m-am mai ingrasat 3 kg si am capatat si niste „dreptunghiuri” pe abdomen, trebuie sa mai lucrez putin pana la „patratele”. :))
    Anw… e f buna sala, dar nu se compara cu alergatul in aer liber, care iti pune tot corpul in miscare si iti oxigeneaza creierii muult mai bine.

    Apreciază

    1. Nu-i exclus! Mi-a răsărit ideea asta, zilele trecute.
      Și totuși, m-a întrebat ieri cineva:” Ai de gând să renunți la țigara de după?!”
      Și cu întrebarea asta mi-a închis gura.
      Adevăru-i că dacă aș reuși să mă las de fumat și să fumez ocazional, doar în acele momente, fără a deveni din nou dependentă, ar fi ceva…….

      Apreciază

      1. „Dacă vrei, poți! ” uite, asta ar trebui să se aplice și la fumat, pt că așa e, dacă vrei poți 😛
        nu există să nu poți renunța definitiv la acest viciu.

        Apreciază

Lasă un răspuns

