Marriage?!….. Not!!!

Nu știu ce-o pățit lumea din jurul meu mai nou…… Se pare că sunt foarte afectați de frigul de afară, altă explicație nu găsesc….

Mă întreabă toți de ce nu mă mărit sau de ce nu îmi găsesc pe cineva?! Păi, bă, deștepților!!! Mie îmi este foarte bine așa! Nu depind de nimeni, un job am (asta o să se schimbe în bine, soon enough), mașină am, casă am, îl am pe el care îmi satisface toate nevoile. De ce m-aș complica cu o relație? Doar de dragul de a fi în rândul lumii? Sau de gura voastră?! No way! În caz că nu v-ați prins, nu sunt genul de femeie care să facă chestia asta și să bocească toata ziua că e singură.

Eu nu mă mulțumesc cu orice fel de bărbat. Nu am nevoie să aibe un cont gros în bancă și un card pe măsură, departe de mine gândul acesta. Eu am nevoie de un bărbat. Unul care să mă facă să simt niște chestii în stomac când îl văd sau să mă agit ca un pepsi agitat când văd că mă sună. Sau să fac cu nervii când nu mă bagă în seamă. Să nu vă imaginați că-s o crizată și-o nebună. Bine, nebună îs, dar în alt sens 😀 Dacă mă agit și mă comport cum am descris mai sus, o fac doar eu, când sunt singură, el nu știe nimic din astea. N-am fost niciodată o crizată și-o isterică și-o posesivă și-o geloasă într-o relație 😉

Aș minți să spun că nu am câțiva prin preajmă care ar fi dispuși să se implice într-o relație cu mine. Dar nu vreau. Pentru că nu mi-au plăcut niciodată jumătățile de măsură și nici nuanțele de gri. Avantajul meu aici, e că am fost destul de deșteaptă încât să îmi clădesc un viitor (și acum mai zidesc…) care să îmi asigure o anumită independență, din toate punctele de vedere. Nu pot să depind de cineva, mai ales de un bărbat. Am depins cândva de un el, sufletește și chestia asta m-a dărâmat complet. Deci, știu cum e și voi avea grijă să nu se mai repete. Norocul meu e că sunt destul de deschisă la minte și pot să mă autocontrolez. Menționez acest lucru pentru că, așa cum v-am povestit aici, am prietene care nu sunt capabile de așa ceva și depind de cineva 24/7, indiferent dacă e un bărbat sau o prietenă.

Pentru mine nu e tragedie să ies singură în oraș la cafea ba mai mult, pot să privesc mai atentă persoanele din jur 😀 App de chestia asta, ieșisem într-o duminică însorită, cândva în toamnă, anul trecut, pe o terasă, la cafea, singură evident. La masa de lângă mine, 4 bărbați, în jur de 30 de ani. Abia mă abțineam să nu râd în hohote când auzeam ce povesteau. Deci, eu pot. Dacă vreau, pot!

And I ll walk alone, until a true man will want to walk beside me……..

26 de comentarii

  1. prostia-i mare la majoritatea oamenilor. ei nu pot intelege ca tu nu esti ca i. ca tu esti un din exceptii. te inteleg, si la mine e la fel. e greu sa gasesti o iubire adeavarata, in lumea asta superficiala. e chiar imposibil as spune.

    Apreciază

    1. Normalitatea unui comportament e data de comportamenul celor din jurul tau. Unii asa au crescut si e normal sa simta asa. Asta nu-i face prosti. Nici macar incuiati. Ce inseamna totusi iubire adevarata? Si nu, lumea nu e superficiala. Nu cauti unde trebuie daca ai ajuns la conluzia asta. In plus nu alegi un stil de viata pentru ca il preferi, ci pentru ca ceea ce preferi nu exista – asta e atitudine adolescentina.

      Apreciază

  2. imho, te cam contrazici: „De ce m-aș complica cu o relație?” si „And I ll walk alone, until a true man will want to walk beside me” … da’ nah: tu stii mai bine.

    Apreciază

      1. Nu e uneori dezarmant acest „cand o sa”? Cand o sa am bani imi voi cumpara un ; cand voi castiga ma voi simti implinit; cand o sa dau jos 10 kg ma voi simti bine in pielea mea. Daca NU o sa? Probabil asta e intrebarea cheie. Poate nu va conta prea mult; poate vei fi multumita cu ce ai trait si atat. Daca gasesti, poate fi doar un plus, iar daca nu gasesti va fi ca si acum.
        Bun, gata cu filosofia: ce povesteau cei 3 barbati?

        Apreciază

        1. Până când o să-l găsesc pe respectivul îmi trăiesc viața fix cum îmi place. Dacă nu-l găsesc, nu o să-mi pară rău, niciodată nu am regretat ce am făcut în trecut, doar ce nu am făcut până în prezent. Lipsă de bărbați nu am dus, nu duc și n-o să duc (cred), dar să trăiesc cu cineva cu care nu mă potrivesc și care nu mă atrage, mi se pare un chin…. deci mai bine, nu.

          Cei 4 bărbați? Aventuri de pe autostradă, de prin alte țări, aventuri cu mașinile și diverse chestii de-ăstea. Mă distrau că erau gălăgioși, copilăroși și vroiau să pară unul mai interesant în fața celuilalt, prin ”aventurile” lor.

          Apreciază

          1. Da, erau 4. Nu mai stiu sa numar. Eu zic ca e bine ca discutau despre asa ceva. Eu am momente cand savurez astfel de povesti, inclusiv cele cu si despre cuceriri amoroase, fara sa ma gandesc la veriditatea lor. Ziceam ca e bine pentru ca puteau fi 2 ca mine la acea masa (mi-e greu sa cred ca s-ar gasi 4 pe o arie asa restransa) care discutau despre armaturi, scheme statice, ecuatii de presiuni hidrodinamice sau alte lucruri similare. Imi dau seama ca nu e placut sa auzi asa ceva pentru ca sunt luat la tinta cu diverse obiecte pana tac.

            Apreciază

      2. ok, nu m-am exprimat eu bine: ai scris „m-as complica” si asta inseamna ca pentru tine o relatie inseamna doar inca o complicatie … indiferent daca-i vorba de „a true man” sau nu (ignorand partea cu „beside me„, adica el langa tine si nu tu langa el).

        Apreciază

  3. Nu comentez postu’. Mie-mi place poza/simbolul casatoriei. El, intorcandu-se beat de la carciuma, ii restituie nevestei cardul. Gol. Desi era al ei. Si. ziua de salariu fusese ieri. Da-i stia pin-ul. Ca-n familie nu exista secrete….

    Apreciază

            1. Legat de orasul tau nu ma pot pronunta. Nici macar nu stiu care e (daca l-ai mentionat, mi-a scapat). La modul general, cred ca nu cauti unde trebuie. Brut spus, intr-un loc/local unde sunt fitosi si cocalari, sigur ei sunt specia dominanta.
              Tind sa cred ca problema e lista de calitati dupa care evaluezi barbatii. Ma rog, e valabil si pentru barbatii care au o lista similara pentru femei. Eu unul am renuntat la procedeul asta dupa ce am vazut cat de diferiti sunt oamenii si cat de usor poti gasi lucruri care sa te atraga sau sa te respinga.

              Apreciază

              1. Nu pot să spun că am o listă de calități. Trebuie să aibe ”ceva-ul” ăla care să mă atragă. Uite, Marius de exemplu, nu e bărbatul fatal, dar are un stil aparte, mă urcă și mă coboară în doi timpi și trei mișcări, știe cum să se comporte, are ”ceva-ul” ăla, e bărbat, futui mama măsii! Nah, că am zis-o! 🙂

                Apreciază

Lasă un răspuns

