A piece of advice, please!

Astăzi am nevoie de ajutorul vostru.

Sâmbătă e ziua uneia prietene. Suntem prietene foarte bune, chiar dacă ne mai certăm câteodată. Amândouă suntem încăpățânate până la Dumnezeu și înapoi și când ne punem ambițiile, să te ferească sfântul!

Am stat și am întors-o pe toate părțile, mi-am stors creierul și mă tot gândeam ce să-i cumpăr. Haine, cosmetice, lumânări parfumate, obiecte decorative și alte rahaturi de genul, nu îi voi cumpăra pentru că știu că va primi de la restul invitaților. În concluzie, cea mai bună variantă la care am ajuns a fost o carte.

M-am gândit să-i cumpăr cartea Dincolo de bine, dincoace de rău – Alice Năstase & Aurora Liiceanu. Dacă aveți alte sugestii sunt bine venite.

Evident că pe carte vreau să-i scriu vreo două cuvinte care să-i rămână amintire peste ani. Am tot căutat citate și diverse chestii pe internet și nimic nu-mi convine. De aceea am nevoie de ajutorul vostru și vă rog să îmi spuneți ce să-i scriu, chiar sunt în pană de idei.

Despre prietena mea pot să vă spun că împlinește 30 de ani și un pic, e divorțată de 4 ani și are o fetiță de 11 ani. De când s-a despărțit de soțul ei (pe motive de infidelitate), nu-și găsește liniștea interioară și locul pe pământul ăsta. A avut n relații, toate eșuate până acum și n alte prietene care o ”sfătuiau” pe măsură. Eu i-am fost alături în toată perioada asta și la bine și la rău și din păcate, am fost singura care am scuturat-o zdravăn când a mai făcut câte o boacănă. Acum fac la fel, i le spun, fără ”perdea”.

Aștept sugestiile și propunerile voastre, mulțumesc!

21 de comentarii

  1. Destinul este acea parte din Timp în care Istoria îşi imprimă voinţa ei asupra noastră. De aceea trebuie să-i rezistăm, să fugim de el, să ne refugiem în Spectacol. Sper ca te va ajuta. :*

    Apreciază

  2. Cel mai placut e un simplu: „La multi ani!”. Daca totusi esti nemultumita: „In dragoste nu trebuie sa gresesti ca sa pierzi” ( L.Rebreanu) (putin sadic?)

    Apreciază

  3. nu ma omor dupa citate, mi se pare impersonal sa folosesti cuvintele spuse de cineva (probabil mort acuma) ca sa exprimi ce vrei sa transmiti cuiva foarte apropiat.
    eu zic sa dai pe gat un pahar de ceva, sa iei pixul in mana si scrii ce`ti vine, din suflet, ca asa e cel mai frumos.

    Apreciază

  4. Eu propun „Ratacirile fetei nesabuite” de Mario Vargas Llosa..iar cuvintele nu le cauta pe net, ci la tine in suflet..gandeste-te la prietenia voastra si scrie exact ce iti vine in minte sau niste momente memorabile pe care le-ati trait impreuna..:)..

    Apreciază

  5. Ma gandesc ca si cartea Mihaelei Radulescu, „Niste raspunsuri”, ar merge… In plus, ar putea sa o ajute sa faca pace cu ea, sa inteleaga ca fericirea nu s-a oprit la sotul care a inselat-o si mai ales, o sa inteleaga ca trebuie sa mearga mai departe cu zambetul pe buze.

    Apreciază

  6. Mulțumesc tuturor pentru sfaturi.
    I-am cumpărat cartea lui Mario Vargas Llosa – Rătăcirile fetei nesăbuite și nu îi voi scrie niciun citat, m-am tot gândit ieri ce să-i scriu până m-a lovit inspirația și am scris ”creație proprie” :-))

    Apreciază

    1. I-am scris ceva de genul :” În momentele de cumpănă în viață, să-ți amintești că a fi sau nu fericiți depinde doar de noi”.
      I-a plăcut tare mult. În fiecare zi îi țin discursuri să le mai lase naibii de prietene și complicații și să-și vadă de viața ei, să facă fix numa ce-i place și ce vrea.
      Și cartea cu rândurile scrise i le spun în public când se tot plânge de una, alta.

      Apreciază

Lasă un răspuns

