Joy

Deși n-am avut o zi specială azi și nici măcar parte de-un sex ca lumea n-am avut, sunt bucuroasă, la fel cum o fetiță se bucură de cadourile primite de la Moș Crăciun.

De ce?

Well… Everybody knows that our whole life depends of the choices we make. I have chosen today how to live my life from now on and I believe that I can do that. Vreau și pot!

Am descoperit că starea de bine, pentru mine, nu depinde de oamenii din jur, de anturaj sau familie. Depinde doar de mine. Nu există distanță, nici timp. Pot să fiu fericită singură, fără oamenii dragi aproape și la fel de bine pot să fiu cea mai nefericită de pe planeta asta, acasă, între prieteni.

Bărbații? De mult nu mai îmi fac viața în funcție de un bărbat. I learned that I have to live my life as I wish and to do everything that I want, because this is what makes me happy.

Am o stare de super euforie, I feel damn good today!

Am pus o melodie faină pe pagina de muzica, enjoy!

11 comentarii

  1. Si eu sunt pe calea cea buna!! Spre fericire adica. Tocmai mi-am dat demisia de la job-ul care ma omora de nervi. Si sunt mai hotarata ca niciodata, sa ii elimin pe toti cei care imi fac rau.
    DA, MERITAM SA FIM FERICITE. Viata e prea scurta sa ne stresam pentru altii!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

