Mi-e dor…

– de zilele toride de vară, e anotimpul meu preferat

– de bronzul de astă vară care mă prindea foarte bine

– de aventurile de vară care te fac să simți că plutești

– de nopțile pierdute cu domnul, în care ajungeam dimineața acasă, făceam un duș și plecam la job, parcă nici nu simțeam lipsa somnului

– de sexul sălbatic  din cele mai ciudate locuri posibile

– de nebuniile pe care le fac vara

…. and much more….

Nu știu de ce , dar pe mine, vara mă schimbă total. Aș sta tot pe-afară și as fi tot plecată. De fapt, cam așa și fac…. vin acasă doar să dorm și să mă schimb și e al dracului de bine!

Îmi plac zilele toride de vară cu +40 de grade , asfaltul încins și corpurile fierbinți, dușurile reci și limonadele cu mentă și gheață.

Mă văd deja la vară cu flip-flops, un tricou și o pereche de colanți, ochelari de soare , lăfăindu-mă pe o terasă umbroasă cu limonada în față și prietenele mele alături, povestind vrute și nevrute.

Mă văd deja vara, cu domnul împreună, ascunzând-ne de ochii curioșilor într-un loc ciudat, bucurându-ne unul de trupul celuilalt.

Mă văd deja vara, facând dușuri peste dușuri și fugind în grabă pe scări la vreo petrecere organizată de prieteni, cu grătare și muzică faină, alcoale și distracții maxime.

…. stop dreaming!

E 15 ianuarie, e urât afară, toți țăranii îs la mall, n-am ce face pe rahatul ăsta de vreme, sunt sătulă de barurile și restaurantele din orașul ăsta, m-am săturat să fug din casă în mașină și invers ca să nu îngheț de frig, m-am săturat să-mi văd mașina cu jegul cât china din cauza vremii, m-am săturat!!!!

Ooooof și cât mai este până la vară :-((

19 comentarii

  1. Da! Frumos visezi, drăguţă! Eu, prinsă în dileme în ultima vreme fiind, aş vrea să ştiu precis la ce te refereai cu „-de sexul sălbatic din cele mai ciudate locuri posibile”, adicătelea la ce fel de locuri te referi. Adică eu chiar aş fi interesată de explicaţii.
    Cât despre sondajul etnografic, acum îmi explic şi eu de ce satele noastre nu mai au ţărani în ele. Au venit la mall. E posibil să fie din curiozitate. Şi poate o să se întoarcă unde le e locul.
    Of, vara, ca să mă întorc la mobilul textului tău. Tare frumos e. Şi acum îmi place să merg din vreme în vreme la nudişti. Unii sunt chiar interesanţi. A propos, mi-am amintit ceva. Poate o să scriu despre asta!
    Mulţumesc, drăguţă!

    Apreciază

    1. Ciudate?! Nu îs ciudate de fapt, doar că nu se întâmplă în pat, sau pe unde mai fac oamenii normali sex. Exemple ar fi: pe capota mașinii, în parc, în mașină, în apă, în curtea blocului sau n alte locuri din astea…..
      Înțelegi, mata? 😉

      Apreciază

  2. “-de sexul sălbatic din cele mai ciudate locuri posibile”

    voi nu ati facut niciodata sex la -5 grade ?

    Vara? se bronzeaza femeile uniform, barbatii ca tractoristii, o gramada de sfarcuri si buci la vedere si multe ore petrecute prin terase care iti dau impresia ca te poti racori, alcoolul nu te racoreste asa cum nici nu te incalzeste

    Apreciază

    1. Nu pe dracu! Am făcut multe trăznai cu el, inclusiv sex la -5 grade (deși cred că erau mai puține grade, dar noah). Cea mai tare a fost când era băut domnul meu și nu putea conduce, a luat un prieten cu el ca să conducă. A venit după mine, eu nu știam ce vrea la ora aia din noapte (era 3-4) și mai că dormeam pe mine. Am urcat în mașină, ăla conducea, el știe unde și noi, pe bancheta din spate, ne-o trăgeam… Eu mă uitam la ăla în oglindă și urlam ca disperata….ăla săracul (chiar mi-era milă de el) se uita la mine și nu pricepea nimic :))))))) De fapt, cred că vroia și el :)))))

      Apreciază

  3. Mie mi-e dor de mare si de rochite 🙂 In general nu port des, dar mi-am luat la sfarsitul verii trecute vreo trei, si abia astept sa le arunc pe mine si sa fug la o terasa. Si de soare.. imi da energie!

    Apreciază

  4. nush … in locul tau nu m-as plange ci as acumula cat mai multa energie pentru la vara … ca cica „si-alta data, si-alta data, o s-o facem si mai si mai lata” :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

