Young & Restless

Sunt tânără, arăt ca și o femeie tânără, mă simt tânără!  Ce poate fi mai fain? Săptămâna ce tocmai a trecut , s-a dus rapid , mult mai rapid decât mă așteptam…

Am avut câteva momente fericite , 2 dintre acestea fiind când două persoane , din medii total diferite, care au legături diferite cu mine și fără să mă cunoască exagerat de bine, mi-au spus că arăt cu vreo 4-5 ani mai tânără decât vârsta mea. Evident că m-am simțit foarte bine și le-am oferit de băut :-)) Trebuie să recunosc că au dreptate….. sunt, am fost și voi fi toată viața mea o ”nebună„ pusă pe party care nu se satură de nebunii și adrenalină ever. This keeps me young, I guess.

Nu am depresii ca și prietenele mele, nici riduri evidente de la o poștă, nu mă comport ca o femeie cu responsabilități și o casă de întreținut sau o femeie de afaceri care trebuie să își susțină business-ul.

Am responsabilități zi de zi, am un job stresant, o șefă ciufută și încerc să evoluez și să progresez in continuu. Toate astea se întâmplă pe interior, unde știu numai eu ce e. Eu și atât. Poate că de aceea radiez fericire, tinerețe, bună dispoziție and so on…..

And men…… the men in my life….. Oh!

Am fost foarte fericită când am văzut n apeluri pe telefon în noaptea dintre ani de la domnul meu și nu pricepeam nimic…..l-am sunat să văd ce vrea…. Era pe drumuri ca de obicei, de la un chef la altul, vroia să vadă ce fac, să vorbească cu mine și eventual să ne vedem ”mai târziu”. Nu aveam de gând să stau toată seara călare pe telefon, să păzesc când mă sună să ne vedem și faze de genul, așa că, am pus telefonul în buzunarul paltonului, pe cuier, și am uitat de el. Tot ce am făcut a fost să mă simt bine cu amicii mei și să dansez până m-au lăsat picioarele.

El, fuck-buddy-ul…. se distra într-un club și la miezul nopții m-a sunat să îl aud live pe Bregovici din locația respectivă…. ”Happy New Year, babe!” , he said. Sinceră să fiu, nu mă așteptam… doar era cu „cineva” la petrecerea aceea. De fapt, după relația noastră de 5 ani…..așa „just for sex” cum e ea, ne-am apropiat destul de mult ca și prieteni, încât să putem să ne omitem urările de sărbători sau zilele de naștere. Fiecare le are pe ale lui, dar când ne întâlnim ies scântei și asta e tot ce contează.

Cineva îmi spunea zilele acestea că nu e posibil să existe o relație așa lungă și să fie doar pentru sex, pentru că, inevitabil, unul din cei doi, pune sentimente și, la un moment dat, se duce tot dracului.

Well, it is not true, and yes, we have a ”fuck buddy” relationship for more than 5 years. And yes, we can!

And with all these , how can I not be happy?!

 

12 comentarii

  1. „Evident că m-am simțit foarte bine și le-am oferit de băut” pe unde ziceai ca esti de gasit? ca pot sa stau asa…”dupe” coltz sa-ti sar zilnic in fata sa-ti zic ca arati a fi mai tanara 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

