Dreaming………

Mie nu îmi place iarna, cam deloc….De ce? Pentru că e frig, pentru că sunt drumurile vai de ele și pentru că nu îmi vine să ies din casă de la căldură în gerul cumplit de afară.

Dar visez……la o iarnă geroasă petrecute la munte, într-o cabană călduroasă cu el……După o zi întreagă de ski și snowboard si bătaie prin zapadă, intrăm în casă unde se simte aroma de portocale…….. când m-am acomodat cu căldura și atmosfera, după o baie fierbinte, vinul fiert este servit ….mirosul de scorțișoară mă îmbată instant și nu am cum să nu-mi doresc să mă cuibăresc în brațele lui …… După muuult vin fiert și atmosferă călduroasă, adorm .

Târziu în noapte simțeam că mă sufoc de cald și nu pricepeam de ce…… Când încep să mă trezesc , realizez că te jucai cu mine și mie îmi plăcea la nebunie….

-Oh babe, wanna play?! 😀

-Ești atât de sexy când dormi, încât nu m-am putut abține 🙂

-Hmmm…you make me wanna…..

And the rest ………. is silence!

Dacă tot m-ai întrebat cum îmi place mie iarna….acum ai aflat răspunsul…… 😉

 

21 de comentarii

Lasă un răspuns

