"Pula mea"

Toți avem momente în care vorbim ”colorat”. Unii dintre noi, în special bărbații, au un tic verbal care mie mi se pare aiurea. Toată ziua, în sus și în jos, stânga sau dreapta, tot a doua vorbă scoasă pe gură de un bărbat e ”pula mea”.

Eu nu sunt ușă de biserică, recunosc, mai am momente (de obicei trebuie să fiu nervoasă rău de tot) în care mai folosesc și eu expresia asta, dar, de cele mai multe ori, nu îmi place să vorbesc urât. Mi se pare de prost gust și foarte deplasat ca o femeie să înjure. Dar nu despre asta e vorba.

Cum ar fi ca noi, femeile, să spunem toată ziua,”pizda mea”?! =)) Mă bufnește râsul, pe bune, dar mi se pare aiurea.

Toți înjurăm în egală măsură, dar de la a fi nervos și a da cu toate cele și până la a spune toată ziua ”pula mea”, cred că e cale lungă.

Poate că veți spune că vorbim murdar în timpul actului sexual și așa este. Dar e cu totul altă mâncare de pește să fii doar tu și ea/el și să vorbești cum îți place sau îți vine pe moment,sau să ții toată ziua o pulă în gură pentru a părea mai interesant.

De ce fac bărbații chestia asta, nu înțeleg. Dragilor, poate mă lămuriți și pe mine……..

Și atunci să mai spuneți voi că toate femeile e curve și sug pula……voi cum ar trebui să vă numiți că o aveți toată ziua în gură?! 😀

35 de comentarii

  1. Și atunci să mai spuneți voi că toate femeile e curve și sug pula……voi cum ar trebui să vă numiți că o aveți toată ziua în gură?!” … aaa … „veseli”? 😀

    Apreciază

  2. Apropo de asta, e intr-un stand up comedy al lui Teo daca nu ma insel, tot ce e nasol e ca pula, tot ce e misto e pizda. Lumea in general foloseste „pula mea” atunci cand sunt dezamagiti de ceva. Exemplu:
    -Am fost aseara la un chef.
    -Si cum a fost frate?
    -Pula mea. Ala s-a imbatat, aia s-au batut, etc.
    Exemplu 2:
    -Am fost aseara la un chef.
    -Si cum a fost frate.
    -A fost pizda.
    Si nu mai zici nimic pentru ca omu intelege ca a fost misto :))

    Apreciază

  3. trece cu varsta…. pe masura ce chiar folosesti respectivul organ in scopul pentru a fost creat. si nu mai e nevoie sa amintesti tot timpul ca ai.(sau sa-ti reamintesti…)

    Apreciază

  4. Eu nu folosesc „pula mea” decit pentru fut. Nu pentru ca n-as dori, dar nu m-ar intelege nimeni, de aici deduc faptul ca expresia e folosita pentru a epata asistenta 😆
    In aceeasi ordine de idei, pe mine, ca sa fiu infiorator de sincer, nu ma deranjaza „pula mea” spusa de un barbat, dar ma-nebunesc dupa femeile care-o folosesc. Daca-i fata e si misto, cu atit mai atragatoare mi se pare „pula” respectiva 😆 Cam asta e, ce pizda mea sa mai zic? 😛

    Apreciază

  5. Stii ca vorbesc foarte plastic de fel… da’ pula o folosesc doar cand am draci pe mine. 🙂
    Pe langa asta… nu zic pula mea… sau chestii de gen! Zic „baga-mi-as pula!”. De multe ori exista o „ma-sa” in care sa imi bag, in cazul in care persoana pe care o injur nu e o pizda proasta.

    Da’ e super haios cand o femeie foloseste pula pentru a o baga in mamica unui barbat… asta e chiar hilara!

    Apreciază

  6. Da, da’ diferenta e ca eu, de exemplu (desi nu e cazul) daca stau cu ea in gura stau in gura cu „pula mea”… nu a altuia. Pe cand, o fata daca sta cu ea in gura e nasol… ca nu-i a ei. Intelegi ?

    Acum, lasand gluma la o parte, consider ca acele doua cuvinte acopera oarecum o oarecare lipsa de inteligenta. Nici mie nu-mi plac barbatii care folosesc „pula mea” ca semn de punctuatie (vorba lu’ Teo de la Deko)… desi o mai scap si eu din cand in cand…

    Iti spun eu de ce-o fac… se cred mai interesanti…

    Apreciază

  7. explicatie : spiritul de trib care inca dainui intre minunatii tipici masculi de pe ale noastre meleaguri nne indeamna sa ne laudam cu ce avem mai bun. astfel ajungem sa spunem des „pula mea!” te asigur ca un barbat foarte destept va spune intotdeauna in loc de „pula mea!” …”creierul meu!”. cati ai auzit pana acum?:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

