Question…….for him!

De multe ori aud diverse conversații între bărbați cu și despre femei , în care fiecare se plânge că ”a lui” nu e cum ar vrea el să fie și că ”bunăciunile” sunt doar pentru bărbații cu bani. De multe ori mă gândesc că bărbații (nici femeile nu-s mai bune) visează la cai verzi pe pereți, în sensul că ar vrea să aibe femei gen Kim Kardashian sau Jessica Alba, sau mai știu eu ce vedetă din lume. Nu zic că e greșit să visezi, dar nu cred că un aspect fizic perfect , ar rezolva toate problemele dintr-o relație, sau că e criteriul principal de selecție pentru un partener. Ba, mai mult, sinceră să fiu, mi se pare o prostie. Pentru că aspectul fizic se ”duce” odată cu vârsta și consider că sunt mult mai multe lucruri esențiale într-o relație.

Acestea fiind spuse, îi întreb pe bărbați: care este femeia potrivită pentru voi?! Ce fel de caracter ar trebui să aibă, cum ați vrea să aibe sufletul?! Și vă rog să nu începeți cu detalii gen: țâțe mari, cur bombat și alte cele. Astea chiar sunt de prisos.

P.S. Aș prefera niște răspunsuri serioase. Chiar sunt curioasă. Da, știu, curiosity killed the cat, dar I don’t give a fuck! 😉

P.P.S. Ca să nu se bosumfle deja (deși alea rele deja au comentat 😀 ) le invit și pe fete să-și dea cu părerea.

59 de comentarii

  1. Da, si teoretic toti o sa raspunda ca defapt conteaza personalitatea si ca fizicul nu este primordial, dar daca o tipa e mai desteapta o vor cataloga drept „freak” si se vor lipi de primul creier plat cu cracii pana in gat. 😉

    Apreciază

  2. Sa zicem ca femeia ideala nu exista. Si pentru ca toti barbatii cauta femeia perfecta…. Asta e. O recompun din bucati. Un cur de ici, o tata de dincolo, un picior din partea cealalta…. chiar si o conversatie cu o bucata de/cu creier. D’aia au nevoie barbatii de mai multe femei. Cauta perfectiunea.

    Apreciază

          1. :)) Cata dreptate ai ! Am citit astazi un fragment dintr-o carte :
            ” – Cum v-ati descurca voi, barbatii, fara noi, femeile? l-am intrebat pe dansul.
            – Dar ce, toti barbatii sunt barbati? mi-a raspuns. „

            Apreciază

  3. Doctor Marcia Fieldstone: Tell me what was so special about your wife?
    Sam Baldwin: Well, how long is your program? Well, it was a million tiny little things that, when you added them all up, they meant we were suppose to be together… and I knew it. I knew it the very first time I touched her. It was like coming home… only to no home I’d ever known… I was just taking her hand to help her out of a car and I knew. It was like… magic.

    … cam asa spui dupa ce ai gasit-o si ai petrecut multi ani langa ea. initial insa, adica ceea ce cred ca vrei sa aflii de fapt, e mult mai simplu … simplificat in urmatorii „pasi”:
    1. sa-i atraga atentia … adica el tre’ cumva s-o remarce pe ea din multime
    2. sa-i mentina atentia … adica el sa nu se poata plictisi de ea
    3. sa-l faca sa se simta bine in preajma ei … amanuntele alea mici care conteaza si se acumuleaza sub forma unor amintiri comune placute

    pasii sunt (imho) valabili si viceversa … deoarece la o relatie tre’ sa „lucreze” amandoi pentru ca ea sa reziste in timp. asa ca, degeaba ea ii atrage atentia (1) cu aspectul exterior … daca restul nu corespunde, ea nu va reusi sa treaca de (2) … iar daca amandoi au trecut de (2) dar (unul sau amandoi) ignora (3), relatia nu va dura.

    Apreciază

  4. Iar eu spun ca niciun barbat nu cauta femeia perfecta. Asta-i o aberatie si sa-ti spun de ce. Daca ar fi asa, toti am fi nefututi, ceea ce nu e cazul. Ba ca sa fiu si mai exact in exprimare, as spune ca barbatul fute ce prinde, cu conditia sa-l excite. Nu uita ca la un barbat erectia e primordiala logicii. Multi barbati se dedau la fut cu femei care sunt net inferioare partenerelor, chiar from a sexual point of view.
    In concluzie, nu exista un sablon de femeie pentru fiecare barbat. Referindu-ma strict la moi, as spune ca diferentele sunt atit de mari dpdv fizic si mai ales comportamental, incit daca as baga toate datele in calculator si as apasa „ideal” ar da „Error” 😆 Serios.
    Dar daca e sa vorbim de matrimoniale, atunci as spune ca nu idealul, ci compatibilitatea e caracteristica determinanta pentru realizarea unei combinatii reusite si de lunga durata. Asta nu exclude aventurile ocazionale in caz de erectie 😉

    Apreciază

  5. O da. Bei aspect fizic sunt multe care sa zic ca imi plac. As prefera ceva gen Amy Lee cum e in My Immortal.
    Caracter. Aici sunt foarte pretentios. In primul rand imi plac fetele cu o cultura generala, cu care ai ce discuta, fete care isi mai pierd noptile cu o carte buna in mana.
    Imi place fetele care stiu sa aprecieze muzica, nu trebuie sa stie sa gateasca sau chesti din astea, ma descurc si eu la astea. Imi place cele romantice, care stiu sa iubeasca si sa te faca fericit.
    Spre final sa te dezamagesc. Da, pentru mine conteaza mult aspectul fizic, parul, ochii, buzele, unghiile, greutatea sunt cele mai importante criterii.

    Apreciază

  6. Ok, as vrea sa imi spui si mie unde am scris ca fizicul conteaza cel mai mult. Nu am pomenit de asa ceva.
    Si sincer conteaza si fizicul destul de mult, nu poti sa stai cu unu urat cu spume doar pentru ca te fute bine sau are un mare caracter. Ai sta cu Cocosatul de la Notre-dame ca si el are un suflet mare?

    Apreciază

    1. Mari, nu are niciun rost să ne contrazicem. Eu am trecut prin cateva experiente si mi-a fost de ajuns. Gandesc diferit de tine, asta e clar. Deci, eu imi mentin parerea ca aspectul fizic nu e esential sau definitoriu intr-o relatie.

      Apreciază

  7. Depinde ce fel de relatie vrei, la cea de scurta durata „tuta” cu cracii pana-n gat va fi minunata, dar daca vrei chiar sa ai pe cineva langa tine, in toate acceptiunile posibile, cantaresti mai mult!
    Incepe de la aspectul fizic, e logic, fiind si primul impact de cele mai multe ori. Apoi in functie de ce abereaza cred ca barbatul merge mai departe sau o lasa balta! Cred ca trebuie sa fie o tipa fireasca, cu care sa poti zice si glume bune (sa tina la „bascalie”), dar in caz de situatii mai serioase, sa se comporte ca atare! Apoi mai vine si partea cu compatibilitatea sexuala si cat de ok e in domeniul asta… Se ajunge la faze gen posesivitate, gelozii si cicaleli, atitudini pe buna dreptate nedorite de nimeni, apoi sa ii lase lui rolul de „mascul” si totodata sa fie si o tipa independenta… etc

    Apreciază

    1. Nu a zis nimeni ca nu conteaza. Am zis ca nu e primordial. Degeaba arata ca un zeu daca iti vine sa-l dai cu capul de bordura cand vorbeste. Degeaba este atat de inteligent incat toata lumea ii soarbe cuvintele daca e mai urat decat dracu si ti-e rusine sa iesi cu el pe strada.
      Deh, e greu sa gasesti un mix bun. 😀

      Apreciază

  8. Sunt curios cati dintre oameni (atentie! oameni, nu barbati!) se uita prima data la persoana de sexul opus la ce are in cap sau ce fel de persoana e…

    Oricat cacat cu branza si cu frisca se mananca: pentru toata lumea conteaza aspectul fizic intr-o mica/mare masura – spune-mi tu ca te-ai vedea cu un burtos chel, fara dinti in gura si cu tricou mulat pe el – doar pentru ca o fi destept.

    Intrebi care e criteriul meu, ca barbat?
    Cred ca ai invatat deja: 90% din femeile (ca sa nu jignesc) din Bucuresti care stiu cum arata nu se orienteaza la vreun tip mediocru… se duc inspre „in sus”. Nu stiu cum se poarta in alte orase, dar in Bucuresti curvarasaria este la nivel de top.
    Pentru mine nu mai e niciun criteriu: orice tipa care se da la mine e buna – daca exista pretentii cu privire la aspect, s-ar putea sa te frigi – m-am parlit destul si… am zis ca nu mai are rost sa ma dau la cele care chiar imi plac dpdv estetic – nu’s de nasu’ meu si nici macar nu ma mai strofoc – asta nu inseamna ca nu am diverse scenarii prin cap si „cum ar fi daca…?”.

    Daca e musai sa iti zic ceva concret, fie: „bine proportionata (prin asta inseamna sa aibe tzatze si cur proportionale cu corpul, sa arate decent la fata si sa aibe un gram de creier pentru a putea discuta cu ea… sexul: openminded – punct”. Sunt superficial? stiu. 🙂

    Apreciază

  9. Exista un fapt pe care nu l-a mentionat nimeni: imaginea unei femei in ochii unui barbat se schimba in functie de anumiti parametri: cat de bine o cunoaste, cat de des o vede, in ce ipostaze o vede, etc. Cele mai simple exemple sunt imaginea unei femei intr-un club si imaginea unei colege de serviciu. Cand ai diverse contacte cu o femeie in repetate randuri incepi sa observi lucruri care la prima vedere nu ies in evidenta. Ele pot atrage sau respinge un barbat.
    Cred ca raspunsul e ceva intre ce INTJ si papagigli. Barbatii nu cauta femeia ideala ci pe cea care e acolo. Colega care iti zambeste cand ai nevoie sau iti e alaturi cand ti-e greu are un avanataj fata de fata bine proportionata pe care ai ochit-o intr-un club si iti e intiparita in minte pana a doua zi.
    Fizicul? Conteaza foarte mult. Dar nu exista o proportie intre el si personalitate. Nu poti lua niste forme cu o jumatate de caracter sa ajungi la un ideal. De cele mai multe ori acel fizic este reflexia atitudinii si personalitatii puternice. Fiecare e altfel si are alte preferinte, dar optam pentru acea persoana care ne satisface nevoile, oricare ar fi ele: afectiune, sex, bani, imagine, etc.
    Desi putem dezbate la nesfarsit proportii si forme perfecte, vom fi atrasi de persoana care nu va intra niciodata in tiparul respectiv. Tocmai asta e farmecul.
    Unii oameni sunt superficiali. Asta nu inseamna ca trebuie omoriti cu pietre ci doar ca trebuie sa fie cu oameni care au aceleasi aspiratii. Prin urmare nu exista o formula sau un algoritm, dar impulsul de moment si starea emotionala dau peste cap de cele mai multe ori orice prejudecata.

    Apreciază

    1. da, imaginea se schimba. as mai spune ca unele imagini sunt mult mai puternice decat altele si ele se suprapun peste imaginea de moment … asemanator cum te uiti la un set de fotografii si cand e sa alegi, alegi mereu aceleasi 2-3 care te-au impresionat. m-as risca chiar sa sustin ca-n subconstient ele (femeile) stiu asta … si tocmai din acel motiv „se prezinta” in diverse „imagini” (doar-doar o nimeresc pe aia „fatala”), transformand astfel vanatorul in vanat.

      oricum, inainte de a continua, ar trebui totusi sa ne lamurim asupra unui aspect: „femeia potrivita … pentru ce?” … ca perfectiunea e un ideal inexistent si de corespuns corespundem cu totii doar partial, niciodata total.

      Apreciază

        1. nu exista asa ceva (cum nu exista nici „suflet pereche”). eu, ca orice alt om (indiferent de sex), sunt intr-o continua schimare/remodelare (traiesc, n-am murit) si deci acel „potrivita” nu e o constanta. intr-un fel secretul ar fi sa te incadrezi (iar: indiferent de sex) in acel „potrivit” (de moment) al partenerului … chestie care nu mai e chiar atat de complicata atunci cand cei doi evolueaza impreuna intr-o directie comuna.

          sintetizand, as spune: femeia potrivita pentru mine e aceea in a carei ochi redescopar zilnic acea sclipire care-mi arata ca e fericita ca ma vede, ca sunt langa ea … „pentru ce” fiind d.p.m.d.v. „a trai fericiti impreuna till death do us part„.

          Apreciază

  10. E o intrebarea cheie „potrivita pentru ce?”. Daca nevoile si perceptiile variaza in timp mai exista „potrivita” la modul general? Daca ai reusit sa construiesti imaginea unei femei cu care te-ai potrivi, nu e posibil sa te deprime intrebarea „daca nu o voi gasi niciodata?”?

    Apreciază

  11. Eu de exemplu, nu am standarde gen „să aibe ochi albaștrii și să fie brunet sau ochi verzi, șaten, înalt”. Mi se par prostii, sincer. Dacă stau să mă gândesc acum la bărbații care au existat până în momentul de față în viața mea, pot să spun că sunt extrem de diferiți, ba mai mult, unii dintre ei sunt urâți, sau cel puțin așa îi văd eu acum, iar alții superbi, însă fiecare a avut la momentul respectiv acel ”ceva” care m-a atras. Și „ceva”-ul ăla, nu a ținut de fizic ci de atitudine, gesturi, mentalitate and so on.
    Rămân la concepția mea, că pentru mine, bărbatul potrivit ar fi acela care știe cum să se comporte în societate, are ceva creier, e independent, sigur pe el, știe să se distreze, și știe să aprecieze o femeie.
    Evident că idealul gen ”cur bombat” sau ”ochi albaștrii superbi”, „corp bine lucrat” ș.a.m.d. vor fi mereu o atracție atâta timp cît pe parcurs descoperi că nu urlă prostia în el….. De aceea am susținut mereu și o să susțin în continuare că fizicul nu este un element esențial!

    Apreciază

  12. da, cum zice toata lumea, conteaza caracterul dar daca doamna, don`soara are vreo 150 de kg, nu cred ca are vreo unu rabdare sa ii descopere caracterul, asta in situatia in care nu are si el vreo 200 kg

    Apreciază

  13. Nu cred ca intr-o astfel de discutie au loc extremele (150kg). Fiecare are niste standarde care elimina din start o persoana si e normal sa fie asa. Daca el are 200 kg probabil numai o femeie 150+ l-ar intelege si prin urmare s-ar apropia unul de celalalt. E doar un punct de vedere.
    Cineva spunea ca daca e sa alegi un lucru nu-l alegi pe cel mai bun, ci pe acela care iti place. Iar la un om poti gasi (in functie de cat de bine ajungi sa-l cunosti) foarte multe lucrui care sa-ti placa sau sa-ti displaca. Probabil exista o combinatie de toti factorii enumerati in comentariile de mai sus care da „gradul de potriveala”. Parerea mea e ca acea combinatie nu e unica si variaza in timp in functie de starea emotionala. Imi cer scuze daca suna prea matematic dar asa vad eu lucrurile (mai tot timpul).

    Apreciază

  14. Nu multi mai cauta persoana potrivita pentru ei. Eu vreau langa mine o persoana care sa ma atraga si fizic, dar nu se terminaa totul acolo. NU cupa de la sutien si fundul bombat conteaza. Trebuie sa fie frumoasa atat cat sa ma atraga pe mine, sa imi vine sa o mananc din priviri, poate pentru ceilalti este urata, conteaza sa ma atraga pe mine. Daca nu ma atrage fizic clar nu pot sa am nimic cu respectiva, cred ca este natural. Apoi sunt atat de multe lucruri care contează dar cel mai important este sa exista iubire cu adevarat.

    Apreciază

  15. Nici un element nu e esential. Conteaza doar combinatia lor la un moment dat. Personal si eu caut acel „ceva”, fara sa il fragmentez in diverse elemente. Mi se pare mai sanatos asa decat sa alegi un partener dupa formule matematice.

    Apreciază

  16. Da, la modul cel mai serios… In primul rand n-ar trebui sa fie hidoasa… de fapt… sa fie acceptabila din punct de vedere fizic. Daca la fizic trece de nota 6, atunci trecem la altele… daca nu… nu 🙂

    Acum fara nicio suparare… dar n-o sa stau cu aratarea langa mine… cum ar zice cei de la parazitii, ne doare-n cur c-ai sufletul bun, noi nu f…m stafii 🙂

    Am fost serios pana la un moment dat :))

    Apreciază

  17. de Kim aia n-am auzit, dar Jessica…valeleu, ce femeie! Redevenind seriosi…stii cum se spune, femeia ideala trebuie sa fie gospodina in bucatarie, doamna in societate si tarfa in pat. Daca, dupa toate astea, mai are si ochii verzi, sunt pe jumatate lesinat de fericire. Ca sa fiu suta la suta lesinat ar mai trebui sa detina un umo spumos si o ironie multilaterala muscatoare.

    Apreciază

  18. apsectul CONTEAZA!!!!!!!!! la inceput,cand cunosti persoana, primul lucru ce te face sa vrei sa …aprofundezi,este aspectul! dupa care incepi sa vezi daca exista sau nu potriviri de caracter,daca iti place si dimineata la cafea sa stati de vorba la fel de mult cum ti-a placut noaptea cand v-ati tras-o, daca pentru a te simti bine cu ea trebuie neaparat sa v-o trageti sau poti sa spui ca ai avut o seara minunata pentru cat si ce ati vorbit. dar toate astea nu ajungi sa le afli daca NU_TI PLACE IN PANA MEA CUM ARATA atunci cand va salutati pentru prima data. dupa ce se solidifica relatia a incepe sa visezi la cai verzi pe pereti mi se pare aberant chiar dobitocesc. nu zic ca nu te uiti dar de aici la a incepe sa te plangi de „a ta”….. inseamna ca esti ori dobitoc si nu stii ce vrei ori dobitoc ca mai stai langa ea daca nu-ti convine. nu-ti mai place? du-te tare!!!dar nu te plange ca scroafa la taiere cand o arzi la bere cu baietii dupa care te duci acasa si taci malc ca deh!

    Apreciază

    1. PS :
      intrebare : cati dintre voi ati mancat un fel de mancare ce mirosea ingrozitor si arata execrabil,potrivit propriilor gusturi,pentru ca dupa aceea sa puteti sa descrieti gustul?

      Apreciază

Lasă un răspuns

