Rain

De o săptămână plouă întruna. Nu-mi place ploaia deloc. Mă deprimă, mă întristează, îmi provoacă somnolență and so on. Ce plimbat prin ploaie și alte clișee de-ăstea?! Vrăjeli! Și e un frig….au mamă! Aș sta în pat m-aș uita la filme și aș dormi. Așa pot suporta eu vremea asta de tot rahatul. În pat, cu jaluzele trase, în bezna aia totală unde să nu văd și să nu aud nimic din ce se întâmplă afară.

Ai picat la țanc! Moment mai bun ca ăsta să mă vizitezi, nu cred că exista! Da, mi-e lene să mă ridic din patul ăsta cald și mare. Vii lângă mine? Hai. Ah! Ce rece ești, se simte că vii de afară! Nu, să nu îndrăznești! Ahhh! Rece, cald, rece, cald, cald, cald, fierbinte…. Îți simt organul rece în mine și tresar de plăcere! Respir din ce în ce mai greu și simt cum valuri de plăcere îmi străbat corpul din cap până în picioare. Te uiți în ochii mei și ți se citește dorința și foamea pe chip….. Da, sunt a ta și știu că vrei să mă vezi tremurând de plăcere, dar nu încă, mai vreau să mă joc cu tine……

Sunetul telefonului m-a trezit din visul meu cu ochii deschiși…..La dracu!

15 comentarii

Lasă un răspuns

