Bărbați…..însurați :)

Uitasem de întâmplarea asta…..

Luni după job, am avut o întâlnire cu un domn care se chinuia să îmi prezinte o ofertă de….să zicem…un anumit tip de produse. Până aici, nimic spectaculos. Mă așez la masă, în fața lui, schimbăm 2,3 vorbe, după care tipul începe să-și prezinte oferta, dar era oarecum un dialog, pentru că mă mai întreba diverse lucruri pe parcursul prezentării. Acum intervine partea interesantă. Eu am obiceiul ca atunci când vorbesc cu cineva să mă uit în ochii persoanei respective, nu la stelele de pe cer sau caii verzi de pe pereți. Și, evident, în timp ce el vorbea mă uitam în ochii lui. La un moment dat îl văd că începe să se uite tot mai des pe hârtiile ce le avea în față, ba mai mult, le tot întorcea de pe o parte pe alta (semn că își pierdea ideile). Apoi, cînd se uita la mine și eu fix în ochii lui, zâmbea rușinat și își pierdea din nou privirea între hârțoage.

Trebuie să recunosc că la început nu știam de ce reacționează în felul ăsta. Apoi, mi-am dat seama că, de fapt, îl intimidasem. Din momentul ăla, am început eu să mă amuz. Mă uitam non-stop în ochii lui, tocmai ca să văd cum reacționează și , culmea, mă bufnea și pe mine râsul, dar mă stăpâneam.

Pe parcurs, îmi spune că are 34 de ani, că e însurat, că are 2 copii și bla bla bla. Evident că nu mă interesa povestea familiei lui…. eu mă amuzam de reacțiile lui.

Mă amuz și acum de faptul că un bărbat de 30+ poate fi intimidat așa ușor. Evident că nu o să generalizez, ar fi o prostie din partea mea, cunosc bărbați sub 30 de ani care sunt puternici, masculini și fix exact cum trebuie să fie un bărbat.

Hmmmm……dacă stau bine să mă gândesc, parcă am impresia că domnul ăsta de care vă povesteam , e în umbra soției. Nu știu de ce, așa am eu impresia.

19 comentarii

  1. orice barbat normal ar fi intimidat de prezenta unei zeite. da sa nu generalizam.
    ca mai sunt si d’aia anormali.
    fara gluma; omu’ a crezut ca te intereseaza si din alte puncte de vedere…
    si eu m-as fi intimidat daca te uitai in ochii mei in loc sa te uiti la hartiile pe care ti le aratam.

    Apreciază

      1. Aveam un vecin pe la 40 de ani. Îl mai chemam ocazional la câte-o bere, în spatele blocului. Zicea că nu iese, că tre să meargă cu soţia in Carrefour pe la 9. Eu îl chemam la 6. Soţia era acasă de la 5.

        Apreciază

  2. Sunt unii oameni care pot fi intimidati usor, fie ei si la 30-40 de ani. Chiar si eu am momente in care plec privirea, ca nu ma pot uita in ochii persoanei cu care comunic (nu stiu de ce. Pur si simplu), alteori vorbesc deschis, clar si raspicat, fara sa am nimic.

    Apreciază

  3. Nu cred că e neapărat asta.

    În general am observat că oamenii nu prea fac contact vizual. Și își pierd deprinderea. Mulți oameni încrezători se simt incomfortabil când sunt priviți direct în ochi, tocmai din lipsă de obișnuință.

    Eu am tendința de a privi oamenii în ochi și rar dau de cineva cu aceleași obiceiuri…

    Apreciază

    1. Hai sa-ti spun un secret pe ca-l stie toata lumea 😉 Barbatii se uita la ce-i atrage, asa ca, daca porti ochelari de soare, nu te mira ca te vor privi in decolteu 😉

      Apreciază

Lasă un răspuns

