Words

Seară târziu. Acasă. Laptop. Lie to me. Pat. Apel. Tu. Cobor. Vin. Ești praf. Mă vrei. Tare. Rău. Nu te poți stăpâni. Acum. Sex. Liniște. Iarăși noi. Alt context. Madame. Kent 8. Oral. Pauză. Caruso. Granini. Tu. Ochi albaștrii. Noi. Kent 8. Sex. Frig. Căldură. Plimbare. Kent 8. Sex. OMV. Ți-a fost dor. Și mie. Dar mă enervezi. Câteodată. Îmi trece. Normal. Întotdeauna. Kent 8. Din nou. Sex. Din nou. Normal. Oral. Anal. Kent 8. Apa. Plata. White horse. Somn. Kent 8. Sex. Squirt. Again. Kent 8. Sărutări. Pătimașe.  Rău. Îmi place. Ești pervers. Kent 8. Zâmbești. Ștrengărește. Te pup. Nu mă lași. Sunt curva ta. Ai uitat? Nu te poți juca cu mine. Doar dacă vreau. Și azi nu. Poate mâine…………Kent 8. Mă iei în brațe. Te strâng. Tare. Îmi place așa. Mai vrei? Da. Ce? Pe tine. Cum? De tot. Nu se poate, babe. Dar vreau. Degeaba. Și eu vreau. O iluzie. Un vis. Kent 8.Kent 8.Kent 8.Kent 8.Kent 8.Kent 8. Muzică. Din nou. Vorbe. Dulci. Prea dulci. Vreau acțiune. Oral. În mașină. E pustiu. Și devreme. Aici? Ok. Mergem acasă? Da. Ai grijă….

P.S: Aștept părerea ta…….

Sursa foto

42 de comentarii

  1. Ok kent 8 salveaza situatia. Intotdeauna….. la prima vedere e hot… dar, daca citesti printre randuri, mie imi suna putin a disperare . E bine sa traiesti clipa….dar e preferabil sa existe si planul b.

    Apreciază

      1. Dar nu ma refeream ca fumezi este pur si simplu ce mi-a sarit in ochi cand am vazut chinuindu-ma si eu sa formez o propozitie sau o fraza. Oricum cand ma uit la cuvintele alea imi vine sa fumez :D.
        Trebuie sa fiu mai atent data viitoare ca ma taxezi repede din cate vad :D.

        Apreciază

  2. Parerea mea:

    Barbatul tau e tare. Iar tu il faci si mai tare. Incep sa-mi revizuiesc pozitia in ierarhie.
    Nush cine zicea pe aici ca nu se potriveste joaca si curva si etc. Frate. Wake up! Chiar nu intelegi sau nu ti-e clar ce vrei? Jesus!

    Nasty: Perfect! Absolut perfect! Super pentru voi si super pentru noi care citim.

    Apreciază

  3. Nu. Nu Nasty. Nu are legatura. Nu la asta ma refeream in articol. Asta nu este unul din contexte. Poftim, da, este exemplul ca nu trebuie sa te schimbi dar. Si nu-mi spune ca tocmai m-am contrazis pentru ca repet vorbeam de cu totul si totul altceva. Sa o lasam asa deocamdata pana am sa fiu in stare sa ma exprim mai bine.

    Apreciază

  4. Nu e rau, dar prea sacadat. Propozitiile scurte dau dinamism sau iepurism, in cazul de fata. Lipseste acel ceva care incurajaza erectia. Fii mai descriptiva si incearca si-un preambul devorator 😉 Oricum, se pare ca esti intradevar o Zee 😛

    Apreciază

    1. Faptul că sunt eu așa cum vreau, faptul că nu am purtat mască niciodată, nici nu o să port, nu am de ce să o fac, nu duc o viață duplicitară și am un singur blog unde sunt eu, exact ca în viața reală.

      Apreciază

      1. Erm…daca zici tu, ma plec in fata ta, zeito, si imi admit inferioritatea umana. Dar sincer, nu cred o iota adevarul credintelor tale. Nu-i nimic, nu trebuie sa intelegi.
        Faptul ca faci publice niste informatii referitoare la tine (de genul ca ai facut sex normal, oral si anal) ne da dreptul sa avem cu totii o opinie. Chiar si una proasta. Scuze de deranj. Zeito.

        Apreciază

        1. Draga mea, mi-am dat seama că am greșit răspunzându-ți la comentariu. Te las, în inferioritatea ta, să crezi ce vrei. Nu mă pun să îți explic ce și cum, nu are rost, oricum nu ai înțelege, decât dacă, vei ajunge vreodată unde sunt eu acum, dar sunt convinsă că ești prea ocupată cu iubitul tău și cele două bloguri, ca să poți fi capabilă de a te demasca și a fi ceea ce ești, fără constrângeri și îngrădiri. O seară faină îți doresc!

          Apreciază

Lasă un răspuns

