Romantism?!

Mai nou, pe toate blogurile care le vizitez găsesc exagerat de multe posturi romantice până la Dumnezeu și înapoi. Să fie oare anotimpul de vină? Nu prea cred………

Eu înțeleg că lumea se indrăgostește, iubește, visează, speră, dar când navighezi dintr-un blog în altul și vezi că fiecare articol are aceeași idee de bază presărată cu o infinitate de dulcegăraie, de dai direct în diabet, îți pui un semn de întrebare.

Nu zic că ar fi ceva rău, că deh, tuturor ne plac romantismele. Diferența e că unora le place enorm de mult și exagereaza și altora, cum ar fi normal, doar la locul și timpul potrivit, în compania persoanei ideale.

Trebuie să recunosc că și mie îmi plac anumite chestii romantice,  dar când auzi ceva de genul: ”dragoste pe plajă„ (asta app de ce a scris 1+doua), plimbări prin ploaie, seri de ieșit în 2 pe un frig de crapă pietrele, filme romantice vizionate în 2, cuvinte dulci și alte n chestii din astea, îți vine să te iei și să te duci, jur.

M-a acuzat Bas (vecinul meu) că sunt o indiferentă și o ”tembelă” pentru că nu mă uit la filmele franțuzești și nu le agreez (el fiind înebunit după așa ceva), pentru că el susține că ideea de romantism e strâns legată de orice chestie ce are franțuzisme în ea (ca să nu vă spun cum îmi cânta într-o seară je ne regrette rien). Bine, sinceră să fiu îmi place melodia, dintr-un alt motiv, dar asta e another story…..

Da, știu, că Parisul e orașul cel mai romantic din lume și toată lumea e înnebunită după el, dar eu una nu. Nu am fost și nici nu e pe ”to do list-ul” meu. Dar poate, mă trezesc într-o zi cu o invitație și voi fi bucuroasă să-l vizitez pentru că , dacă ar fi după mine, aș cutreiera lumea în lung și în larg, 24/7.

Sunt eu anormală să nu fiu ahtiată după așa ceva? Nu prea cred. Mie îmi plac lucrurile concrete, scurte și la obiect. Nu dulcegăraiele ieftine.

Ah da, iubesc pasiunea și tot ce derivă de aici, dar asta nu are nicio legătură cu romantismul.

Deci, ce credeți? Aștept păreri.

 

21 de comentarii

  1. I hear you sister! 😀
    Parisul mi se pare un oras over rated si foarte putin interesant.
    Bas, fara suparare, eu urasc filmele, muzica, limba franceza. 😛
    App, unde dracu ai vazut tu la mine posturi romantice? 😀 )))))))))))

    Apreciază

  2. eu sunt cel mai mare romantic, romantic 🙂
    incearca praga toamna….
    si mie mi-a spus cineva ca e superb…. si-am prins un frigalau, o ceata si in general o vreme de cacat. da romantic a fost. c-am facut turul carciumilor. si au aia o bere…

    Apreciază

  3. Drept la tinta articolul asta, iar partea care mi-a placut cel mai mult este aia cu „Mie îmi plac lucrurile concrete, scurte…”. Misto.

    Da, ai dreptate, cam multe zaharoase in blogosfera, dar nu are legatura cu anotimpul, intrucât nu exista perioada specifica de imperechere, omul e apt sa se indragosteasca in orice zi din an.

    Din nefericire asta e partea intunecata a dezvoltarii, de când cu blogosfera românul si-a amintit ca s-a nascut poet si vesnic iubaret.

    Acum nah…..poti sa alegi ce citesti. Ca ai din ce alege.

    Ah, da. Si nu cred ca Parisul e cel mai romantic oras. De ce ar fi?

    Apreciază

  4. Parisul e un clișeu. iar romantismul mai e poate doar în vârful turnului Eiffel, unde într-adevăr mai ai pt o clipă senzația că ești stăpânul lumii și unde-ți dorești să fii cu persoana iubită

    Apreciază

  5. Până la urmă fiecare gustă iubirea în alt fel… 😛 mai romantic sau nu.

    Iubirea face parte din viața tuturor într-o formă sau alta, dar subiectele legate de dragoste, scrise frumos, nu au nimic.
    Din păcate, cei din blogosferă nu se pot înțelege cu toții să scrie totuși despre chestii diferite în aceeași zi. 😆 Pentru că întotdeauna strică (,) ceea ce e prea mult.

    Apreciază

  6. Pula mea… eu n-am scris niciodata de romantisme: decat de depresii, refulari si chestii alambicate despre sex… 😆
    Sa mentionezi in post ca dragostea pe plaja era la un comment, nu in postul meu. Merci. 🙂

    Apreciază

  7. Romantic poate sa fie si satul in care te indragostesti de o fata. Este locul care il asociezi cu dragostea purtata pt partener. Pt multi locul din spatele blocului e mai romantic decat Parisul, pt ca acolo s-a nascut dragostea lor pt cineva.

    Apreciază

  8. Romantismul sufera de prea mult formalism mai ales pe bloguri. Iar a povesti o intamplare romantica e ca si cum ai incerca sa explici un banc. Nu mai are nici un haz, chiar daca lumea intelege mesajul.
    Plimbari sub clar de luna si pleiada de stele deja sunt pentru mine echivaltul, lipsei de imaginatie si talent, in ce priveste scrisul.
    In ce priveste realitatea, roamntism e atunci cand faci un cacat mai mult sau mai putin banal impreuna cu cineva dar amandoi vibrati acolo ca si cum e un moment special.
    Cum poti sa explici apoi asta si sa mai para si interesant?
    Romantismul isi are locul in viata de zi cu zi nu pe bloguri de pizda lirica, unde scarbeste de clisee si plictiseala generata.

    Apreciază

  9. Si eu sunt exact ca tine din punctul asta de vedere. Mai putin romantism, mai multa ratiune. Prefer lucrurile concrete si nu-mi plac dulcegariile, pentru ca mi se par ca dau nota de falsitate. Prefer ca lucrurile sa fie spuse pe nume, fara cuvinte si declaratii pompoase. Intai gandesc, pun ratiunea, si abia apoi sufletul ….Asta nu inseamna ca nu iubesc, ca nu am suflet etc. Sigur ca da, doar ca iubesc si simt intr-un mod mai realist, mai rational .

    Cat despre temele abordate pe blog, abordez pe cele care ma intereseaza pe mine si poate si pe ceilalti care viziteaza, sau teme care sa transmita ceva celorlalti si din care sa poata invata ceva.

    Apreciază

  10. Nu stii nimic. Ideea e ca, fiind frig, stam mai mult acasica la caldurica si de sub paturica (sunt sigura ca deja te-am innebunit cu diminitivele:)) ) ies idei si idei. Adica-cum as fi eu, filosofand despre iubire, indiferent de cat de … nimic stiu despre ea. :))

    Apreciază

  11. Citesti asta pe multe bloguri, datorita faptului ca multi mint. Isi fac blog ispre sa aive o viata ireala. In realitate nu pot avea romante, le au in povestile spuse pe net.
    Si dulcegariile ieftine pot si concrete, scurte si la obiect. De multe ori sunt cele mai bune.
    Si legat de pasiune, fiecare o percepe altfel. Pasiunea implica sa faci ceea ce-ti place, la unii deriva spre dulcegarii.
    Parisul ar fi frumos de vizitat pentru Eiffel si Champs Elysees.

    Apreciază

  12. ah , da, e super tare articolul asta.
    e adevarat ca multi isi fac bloguri ca sa scrie despre dragoste si sa impresioneze universul..dar, nah ,e cam peste masura deja.

    Parisul e un oras prea mult visat , ca deja ti se taie. Nu e nici in lista mea de primele orase pe care vreau sa le vad.

    Da, pasiune , pentru pasiune sunt si eu , si poate undeva un pic de agresivitate. Demonic , dar real si adevarat .
    E frumoasa o relatie romantica , insa cand dupa 2 luni se destrama , da-o la dracu .

    PS. place blogul. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

