Question

 

 

În toiul nopții, vrei să îți suni soția să îi spui că ajungi imediat acasa și de fapt îți suni „iubita„. Ce-i în capul tău?!

27 de comentarii

      1. Iti place sa complici lucrurile si ignori cat de ametit poate fi un barbat.
        Traiesti intr-o lume a conspiratiilor.
        Imi pare rau sa te dezamagesc uneori cacaturi pur si simplu se intampla.
        E suficient sa incepa cu aceiasi litera in agenda sau
        sa ai apelurile unul sub altul, o secunda de neatentie si un gest robotic e voila.

        Apreciază

  1. Eu zic ca nu e ceva rau in asta. Sti, daca vroiai sa iti suni „iubita” si din greseala apelezi nevasta si ii spui ca ajungi imediat dar tu cica trebuia sa fi in delegatie de vreo 2 zile….. cam nasol.
    Dar in situatia spusa de tine, pei cred ca as face cam asa. Ok i`am spus „iubitei” ca vin imediat acasa si incerc sa o coving ca atunci cand am zis acasa ma refeream la ea acasa, apoi sun nevasta si ii spun ca mai intarzi cu nu stiu ce scop, o minciuna ceva ca nu mai ajung in noaptea asta.

    Apreciază

  2. eu am nevoie de detalii… iubita era chiar langa el? sau nu? stia de nevasta?

    oricum ar fi… iubita ii ocupa si constientul si subconstientul… si agenda, si tot. daca era atent si complet rational nu si-ar fi permis greseala asta…so: aerian, neatent, obosit, indragostit, fatalitate sau chiar intentie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

