Am învățat….

https://i1.wp.com/farm4.static.flickr.com/3085/2614421691_0791c88d2c.jpgAm învățat că viața e prea scurtă și, de aceea, fiecare clipă trebuie trăită la intensitate maximă.

Am învățat că toate lucrurile trebuie făcute la vremea lor, mai târziu nu mai au aceeași sclipire și însemnătate.

Am învățat că singura persoană din lume care îți vrea binele, e mama.

Am învățat să nu am incredere în nimeni , mai cu seamă în ”prieteni”.

Am învățat că trebuie să trăiești clipa.

Am învățat că singurătatea e urâtă, dar benefică uneori.

Am învățat că e incredibil de bine să fii independent.

Am învățat că e bine să stai în spate și să-i lași pe alții în lumina reflectoarelor.

Am învățat că nu există prietenii adevărate și dezinteresate.

Am învățat că femeile sunt îngrozitor de rele, never trust them. (Im a woman too, but this is the sad true…..).

Am învățat că banii nu sunt totul în viață și, totuși, nu putem trăi fără ei.

Am învățat că iubirea adevărată nu există decât în filme.

Am învățat că e bine să iei tot ce e frumos de la fiecare și să le păstrezi în suflet pentru momente magice.

Am învățat că părerea celor din jur nu contează.

Am învățat că e bine să faci ceea ce simți, nu ce trebuie.

And the one thing I learned………….is that at the end, is just me , myself and I………

 

6 comentarii

  1. Am învățat că femeile sunt îngrozitor de rele, never trust them. -Si eu is femeie si is rea. Foarte. Suntem rele. Foarte.
    Cred ca nu fraza din articolul asta pe care sa ti-o contrazic si la care sa nu subscriu.

    Apreciază

Lasă un răspuns

