Te vreau!……..Sau…..Nu?!

Mă enervezi că te faci că nu înțelegi. Și când o să înțelegi va fi prea târziu, exact ca atunci. Treaba ta….să nu te plângi apoi.

De multe ori mă gândesc că m-am săturat, că nu mai vreau, că mă atașez prea tare, că nu are niciun rost și că oricum nu va avea niciun final chestia asta. Și, pe moment, mă hotărăsc to let go. Și mă ține cam juma’ de oră chestia asta, că mai mult nu pot.

Apoi mă gândesc că nu pot trăi fără tine, ar fi la fel ca înainte…..pustiu, monoton, plictisitor. Și nu am de gând să ajung iar acolo. Să fac sex mecanic cu my old fuck buddy. I don’t give a fuck când vine vorba de el sau de oricare altul.

Și tu ești un fuck buddy și o știm amândoi asta, dar nu îți sunt indiferentă și nu îmi ești indiferent. E chimia aia, care până la urmă cred că face tot.

Și mă enervezi de îmi vine nu știu ce să-ți fac, până te văd. Atunci, când ne uităm unul în ochii albaștrii ai celuilalt, nu mai contează nimic, trec toate instant, se risipește tot din jur și se oprește timpul în loc. Pentru un asemenea sentiment, merită să suport toți nervii ce mi-i faci. De fapt, nu sunt nervi, e ciudă, e ceea ce-mi place la tine, că faci ce vrei fără explicații. Și nu mă pot supăra pe tine. Pur și simplu nu pot. De ce? Pentru că ești bărbat. Ești bărbatul meu, așa cum doar eu te cunosc…………

 

13 comentarii

    1. chestia asta a ta mi-a adus aminte de un banc: o frigida in timpul actului sexual, ii zice partenerului ei: hm.. intri, iesi, intri, iesi… esti cam nehotarat… 🙂

      Apreciază

  1. Orice propozitie care incepe cu te vreau spune de fapt nu am, iar omul care nu are…este obositor. Ia incearca tu sa recuceresti aceea „pozitie de forta” care sa iti dea putere.
    Nu ma refer la a iti bloca sentimentele si a practica santaj emotional sau sexual. Ma refer la a veni in relatie cu ceva de dat nu ceva de luat. De multe ori acel ceva de dat e spatiu si liberate.
    Alteori e doar un zambet si intelegere, multi traim in singuratate si masca pe care o purtam pentru a fi acceptati devine asa de grea incat simtim nevoia sa ne debarasam temporar de public. Asa ca transforma acel te vreau in vreau sa fii tu si vezi ce se intampla.

    Apreciază

Lasă un răspuns

