Țigan, Mercedes, Barcelona și Pavel Bartoș

Pentru că mai nou ghinionul se ține scai de mine, am zis sa ne mai descrețim frunțile de dimineață și să vă povestesc ce am visat azi-noapte. Pe lângă faptul că e un  vis extrem de ciudat, am văzut partea plină a paharului și am început să mă amuz chiar de la prima oră.

Cică eram în Barcelona. Cu ce ocazie sau de ce, habar nu am. Eram la volanul unui Mercedes care era al unui țigan bătrân, aflat pe scaunul din dreapta. Căutam ceva în Barcelona. Ce? Habar nu am. Ce căutam eu cu țiganul respectiv, habar nu am. La un moment dat m-am trezit singură în mașină și mă plimbam de nebună pe străzile paralele și perpendiculare ale orașului. Tot plimbându-mă, am decis să intru într-un magazin (nici în vis nu se dezminte pasiunea pentru shopping a femeilor, the new G :)) ). Am parcat mașina și am luat-o la pas prin magazine. Când am revenit, Pavel Bartoș căuta ceva ÎN mașină și țiganul dispăruse ca prin minune. Mai țin minte că după ce ne-am certat ca lumea , pentru ceva ce habar nu am (again!), am început să ne sărutăm ca doi nebuni, ca într-un final să ne-o tragem sănătos pe scaunul șoferului. Și, poc, m-am trezit.

Nu pot decât să râd în hohote când mă gândesc ce vis ciudat.

De unde până unde:

-țigan – că n-am io nicio treaba cu țiganii (și mai ales bătrâni)

-Mercedes – eu sunt fan BMW și n-am nicio treabă cu merțanele, da în fine….

-Barcelona – ok, îmi place orașul la nebunie , cu asta să zicem că sunt de acord

-Pavel Bartoș – care știm cu toții că nu e vreun Gerard Butler al României.

Dacă știe careva să îmi spună și mie ce e cu visul ăsta, m-aș bucura, chiar că-s curioasă

17 comentarii

  1. E copy paste de pe : http://www.cevisez.ro > Interpretarea visului , am luat eu cateva cuvinte din postul tau si m-am uitat pe site .

    Tigan : – insistenta, agasare, stress, dualitate, aspecte imprevizibile, schimbatoare, periculoase, incorectitudine, riscul de a fi pacalit, mobilitate, adaptabilitate, risc de conflict, neintelegere.

    Scaun – – daca il vezi in vis, e semn de autoritate si putere;
    – ti se va face dreptate intr-o incurcatura

    Masina – element de context ce descrie planul relational si comunicarea intre oameni;

    – masina straina – relatia cu persoanele straine sau din afara tarii;
    – mergand – relatii actuale sau in plina desfasurare;
    – ultramoderna sau scumpa – relatii de superioritate – sau inferioritate, dupa caz – in care unul din cei implicati detine un anume avantaj ce poate naste invidie;

    Strada – – numeroase vise au ca décor strada. Intrucat aceasta notiune este strans legata de cea a orasului, imagine a insertiei sociale, interpretarea trebuie orientata inspre relatiile celui care viseaza cu semenii sai. O persoana care intampina dificultati in plan profesional sau relatiile cu ceilalti sunt de-a dreptul dificile se va vedea confruntata cu diverse obstacole pe strada sau se va trezi intr-un impas.

    Magazin – – element de context pentru propria viata sociala, relatii importante, cunostinte influente, extinderea relatiilor, sociabilitate, mediu social bogat, contact cu public divers, varietate de situatii, vezi si cumparaturi

    La sex am gasit doar sex oral – – element de context pentru propria viata sociala, relatii importante, cunostinte influente, extinderea relatiilor, sociabilitate, mediu social bogat, contact cu public divers, varietate de situatii, vezi si cumparaturi

    si Dragoste – – in primul rand trebuie inlaturata prejudecata conform careia orice vis de dragoste este si unul erotic. Nu se refera la sex si acesta nu este vizualizat. Ceea ce domina este un sentiment intens de unire, de armonie totala intre doua fiinte, de complicitate tandra care nu are nevoie de cuvinte.

    Asta-i tot ce am gasit ! Sper sa-ti fe de ajutor 😀

    Apreciază

  2. deci, chestia se interpreteaza asa: desi esti fan bmw, ai visat mercedes; asta inseamna shimbare (poate peugeot cu renault), mai departe un avertisment clar, daca lasi sa zboare cioara de pe gard ramai cu vrabia in mana; chiar si la barcelona….

    Apreciază

      1. În primul rând îți mulțumesc pentru primirea deosebită:)În al doilea rând, încercam să atrag atenția poate nu asupra dl. Bartoș, ci mai degrabă asupra momentului consumat în prezența sa (având în vedere că apetitul cititorilor tăi s-a îndreptat spre mașini). În orice caz, voi reciti psihanaliza freudiană și te voi anunța de-ndată ce găsesc ceva demn de relatat… 🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

