Tipic Românesc

După ce am tot așteptat să fiu sunată de la firma de calculatoare pentru a fi anunțată că îmi primesc laptopul înapoi, m-am enervat a nu știu câta oară și i-am sunat din nou. Bineînțeles că mi-am luat în primire tonul miserupist și vorbesc cu tipul de la service care se chinuia să-mi epxlice că cei de la service din București nu dau detalii despre starea calculatoarelor aflate în service și nu poate să îmi dea o dată sigură.

”Ok, problema voastră ce faceți, pe mine chiar nu mă interesează, vreau doar să menționez că luni se împlinesc 21 de zile de când v-am dat laptopul și în cazul în care nu îl primesc până atunci sunteți obligați să îmi dați altul nou.”

Evident că respectivul nu a mai scos un cuvânt (probabil nu se aștepta să știu aceste detalii). Nu i-am mai zis nimic referitor la faptul că pe perioada service-ului, trebuiau să îmi înlocuiască laptopul.

Azi, orele 14:00 primesc un telefon de pe un nr necunoscut. Răspund. ”Bună ziua, sunt X de la firma Y, am sunat să vă anunț că vineri va ajunge laptopul dvs. înapoi la noi si am să vă sun să veniți să îl ridicați.”

M-am așezat și mai lejer pe scaun și am început să zâmbesc……This is România!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! That’s all I can say.

12 comentarii

Lasă un răspuns

