So sad…….

Mâine sunt două săptămâni de când sunt fără laptop şi deja îmi vine să mă arunc în Mureş de draci! 😦

Recunosc, sunt facebook & blog addicted. So what? Fără laptop ştiu acum că e groaznic şi mă gândesc că dacă, din diverse motive, aş rămâne fără telefonul mobil aş fi şi mai crizată.

Acum, că nu am acces la internet aşa cum vreau eu, mă simt de parcă sunt picată de pe lună. Am wireless acasă şi intru de pe telefon, dar, degeaba, nu se compară, nu e acelaşi lucru.

Netul pe telefon e folositor când ai nevoie să afli ceva urgent şi te ajută google-ul, în rest, pentru mine, e aşa …………… de chestie.

În săptămânile astea două am lucrat ca şi sclavii pe plantaţie, m-am uitat la televizor mai mult decat în ultimii cinci ani la un loc. Cred ca deja ştiu toate reclamele pe de rost şi tot programul tv 😦 Not funny! Plus că m-am plimbat noaptea cu maşina până am ameţit de plictiseală……

În rest, nimic interesant. Aaaaaa ba da! În sfârşit există şi în oraşul ăsta Cinema City!!!!! Din martie se tot pregăteau să deschidă şi veşnic amânau. Săptămâna asta s-a deschis oficial. 🙂 Deci, nu mai facem drumuri la vecini pentru filme 😀

Miercurea sau vinerea viitoare ar trebui să îmi primesc compul înapoi. Până atunci, am să vă citesc ca şi până acum (de la job) chiar dacă nu las semne…….

I’m so fucking sad! 😦

7 comentarii

  1. Ar trebui sa faca si la noi un magazin si atelier de reparat pc , care îti da un laptop pâna al tau e gata. Ar avea mare succes.
    Sper sa vina repede înapoi. Eu când le dezmembrez încerc sa le tin cât mai putin cu matele pe afara, stiu cum e fara ele 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

