I missed you so…

Mi-era dor să îți simt pielea pe corpul meu arzând de dorință…….Atât de dor incât îmi venea să mă așez deasupra ta chiar acolo unde am oprit, în fața blocului și să mă simt a ta fără nici cea mai mică urmă de prejudecată că e lume în jur și suntem exhibiționiști. M-am abținut cam 2 km de mers cu mașina cu o viteză constantă de 80km/h.

Am oprit în parcul ce părea întunecat și pustiu și acolo, pe capota mașinii, am simțit a nu știu câta oară că ne dorim trupurile din nou, cu disperare. Târziu am observat că, de fapt, nu era pustiu și la o distanță destul de mică un cuplu de tineri stăteau sprijiniți pe o bancă privindu-ne clipele de plăcere. Am plecat râzând de acolo și nu pot să nu mă întreb : Cum de nu au reacționat în niciun fel?! Stăteau și vorbeau privindu-ne pe noi…..

Ajunși în cameră. am căzut amândoi secerați de oboseală și, spre dimineață, după ce am savurat o țigară în timp ce te priveam dormind, mi-ai confirmat, pentru a nu știu câta oară că trupurile noastre au fost făcute să se resfețe reciproc. Nu credeam că poate exista o asemenea compatibilitate între două persoane și nu credeam că voi fi eu cea care va trăi să povestească așa ceva.

I missed you so…

8 comentarii

  1. Probabil nu au reactionat cei doi deoarece erau prea concentrati sa va priveasca . Eu dac as privi , mi-ar fi greu sa vorbesc 😀

    nu-ti vine sa crezi ca ai inceput sa povestesti despre asa ceva ? E un nou inceput pentru toate .
    Apreciez ce ai scris si felul cum scrii ! :*

    Apreciază

  2. uuuu, vine toamna, cad frunzele, si io ca bula la doamna profesoara, astept sa va dezbracati toti de… frunze! astept detalii mai picante, mai profunde 😛

    PS. nu te mai mira atata. cand scrii ca ti-e dor si bine parca iti e si mai dor si mai bine. try it! 🙂

    zombigirl.

    Apreciază

Lasă un răspuns

