Nu am chef azi…..

Vineri…..boring day…..chiar și așa, am avut impresia că e vineri 13 azi. O nebunie curată am avut pe aici … Mă uit pe fereastră și văd soarele puternic și îmi vine sa mă urc în mașină și să plec departe, doar eu cu barbatul meu…

Am să plec de pe plantație și am decis că îi voi face o surpriză, de care știu sigur că se va bucura, abia aștept. Nu știu de ce, am impresia că ziua de azi îmi dă o stare de bucurie și euforie, soarele, cerul senin, vântul care adie ușor….toate acestea contribuie la starea asta.

Anyway….număr minutele până la următorul fix pe ceas, nu mai am rabdare…

Mă gândeam la patul meu liniștitor de un verde măsliniu foarte deschis și mi-am amintit că se spune că cele mai bune afaceri se fac în pat…..cred că am să fac și eu o propunere de afacere azi, nu are cum să nu iasă, doar e verde, multe verde peste tot 🙂

Un comentariu

Lasă un răspuns

