Friendship

Mi-e putin incomod sa scriu despre acest subiect. De ce? Pentru ca, din pacate, am ajuns la concluzia ca prieteniile adevarate nu mai exista de foarte mult timp.

In Romania zilei de astazi, fiecare isi vede al sau interes si leaga prietenii in functie de acest aspect, lucru ce mie mi se pare total aiurea. Am devenit atat de egoisti, atat de ahtiati dupa bani incat nu mai pretuim absolut deloc relatiile interumane si valorile morale. Sincer, mi se pare inadmisibil si ajung la concluzia ca omul este o fiinta rea, doar aparent buna. Si ma dezgusta total.

M-am saturat sa fiu tot timpul eu cea care suna in speranta ca reusesc sa adun macar pentru putin timp o companie placuta, sa povestim si sa ne mai spunem pasurile.

Am renuntat sa mai fiu eu cea care da tonul. Pot la fel de bine sa imi vad de ale mele si, spre surprinderea mea, am descoperit ca pot sa merg si singura pe terasa la un suc, fara sa mi se para ceva iesit din comun. De cei din jur prea putin imi pasa ca sa ma gandesc ce cred cand vad o femeie singura la o masa.

Stiu ca suntem dispusi sa acordam putin din timpul nostru cunoscutilor, doar atunci cand nu avem altceva mai bun de facut sau cand ne plictisim, dar la un moment dat, ramai cu un gust amar cand vezi ca persoanele pe care le considerai prieten te refuza la infinit pe motiv de oboseala si chefless. Si eu sunt obosita, dar nu am sa stau in pat sa vegetez toata ziua din cauza asta, sunt prea tanara, mai am atatea de facut si de spus…….

Pot iesi cu barbatul meu…….avem milioane de lucruri de discutat si nu ne saturam.

Concluzia?

True friendship doesn’t exist anymore……it’s just a dream that I’ve stopped thinking of, that’s the truth.

13 comentarii

  1. daca numai tu tragi de prietene sa va intalniti si organizezi iesiri, aia nu`i prietenie. intentia trebuie sa vina natural, de ambele parti.
    eu consider ca am o prietena si imi ajunge. in rest sunt amici, cunostinte, colegi, persoane cu care sunt in relatii bune, etc.

    Apreciază

  2. concluzia e ok. cu o singura observatie: prietenie n-a existat niciodata.
    ” o, prieteni! nu exista prieteni.” aristotel dixit! deci nici atunci.
    atunci cand? de-am pierdut-o pe drum si nu ne-am dat seama 🙂

    Apreciază

  3. Prietenille adevărate sunt rare în orice țară, în orice situație…

    Pe lângă faptul că e greu să găsești persoana potrivită, e greu și să o întreții, pe măsură ce trec anii și noi și noi probleme ne ocupă mintea și timpul.

    E un lucru rar, și cei care reușesc să îl aibă și să îl păstreze în viața lor pot să se considere foarte fericiți.

    Apreciază

Lasă un răspuns

