How did it all begin

Acum vreo 6 ani…… ma gasise pe chat si stia ca sunt eu……. aveam nick-name numarul de inmatriculare al masinii…….. apoi, din vorba in vorba ii dadusem nr de telefon si ma suna tot timpul. Mai tarziu mi-am dat seama ca, de fapt, din locatia unde isi petrecea o parte din timp putea sa ma urmareasca fara ca eu sa realizez si ramaneam mereu surprinsa de unde stie atatea detalii despre mine, o persoana pe care nu o cunosc si cu care nu am prieteni comuni.

Dupa cateva luni de vorbit la telefon si pe internet, intr-o noapte friguroasa de iarna ne-am intalnit.Atractia era atat de mare incat nu ne-am putut stapani niciunul instinctele animalice si, acolo, in locul nostru secret, am facut sex pentru prima data. Era doar inceputul a ceea ce urma…..

Eu tanara si neexperimentata, el cu destui ani mai multi ca mine si cu o pofta nebuna de experiente inedite. Ne faceam toate poftele unul celuilalt si era cu atat mai interesant cu cat totul se intampla pe ascuns din diverse motive……… Facusem o obsesie pentru el si credeam ca il iubesc. S-a terminat totul rapid, impotriva vointei mele si eu continuam sa cred ca il iubesc , ba mai mult sufeream din cauza asta.

Acum, pe masura ce scriu aceste randuri nu pot decat sa zambesc gandidu-ma la inceputurile relatiei. Acum, atractia e la fel de mare, doar ca ne-am maturizat amandoi si cu toate acestea, facem lucruri la fel de nebunatice ca niste copii de 15 ani. Chimia si nebuniile cred ca sustin foarte puternic relatia asta si, bineinteles, obisnuinta de a fi impreuna conteaza foarte mult. Nu mai avem demult inhibitii si retineri si asta se simte……

Nu mai sunt nelinistita in asteptarea apelului telefonic, o face cand nici nu ma astept si este atat de firesc acum……..

8 comentarii

Lasă un răspuns

