Durex Play O

Stateam intr-o seara cu fetele la povesti si din una in alta, am ajuns la discutii legate de sex. Bineinteles ca nu mai avem retineri si ne povestim orice. La un moment dat, dupa ce au terminat sa faca misto de mine ca nu am nici macar un amarat de vibrator (dar se pare ca voi primi very soon), a zis una din ele ca e un MUST sa incerc noul gel de la Durex.

Bineinteles, ca iar eu, desteapta, nu am asteptat explicatiile de rigoare si am sarit: „nu am nevoie”. Dar, gelul asta , cica, te face sa plutesti de placere si sa ai o multime de senzatii placute simultan.

M-am documentat putin si am aflat ca e creat de femei, special pentru femei si il cam lauda femeile.

Io eram cam geva de genu : „No sex toys” pana mi-a spus domnul meu ca imi cumpara un vibrator. Bine, nu as incerca orice, dar gelul tasta, next time o sa-l simt pe pielea mea, prea l-a laudat prietena mea. Nu pentru ca provoaca orgasm ( ca nu sunt frigida), ci pentru ca provoaca senzatii noi 😉

Ati folosit play O, cum e?

Dar sex toys?

14 comentarii

  1. Probabil ca subiectul ne mai este de interes, dar daca cumva nu l-ai incercat inca sa stii ca merita. Eu l-am folosit in 3 cazuri diferite si toate au fost cu final exploziv.

    Apreciază

Lasă un răspuns

