Zapping

Dupa ce m-am plimbat doua ore prin rahatul ala de mall sa caut o pereche NORMALA de pantaloni de in (fara succes), am mers acasa si m-am pus la masa cu ai mei.

Mama-mea , AKA „Shefa telecomenzii” s-a pus sa butoneze si a nimerit pe Realitatea TV unde era invitat „mirificul” Dan Diaconescu. Ca este de-o prostie rara, nu era nimic nou pentru mine, dar sa il aud ce debiteaza a fost un adevarat amuzament.

Am stat si m-am gandit apoi la posibilele variante: omul asta ori e inconstient si nu judeca ce vorbeste, ori e senil si delireaza. Cica e 100% sigur ca va castiga urmatoarele alegeri prezidentiale si ca va face TVA-ul 15%, romanii vor primi 20.000 Euro si multe alte aberatii.

Cum am putut rade ieri de acest om, nu am mai ras de foarte muuuuuuult timp.

Stau si ma intreb: oare chiar asa de picat in cap ii romanul de il crede pe senilul asta?! Am ajuns o natie de OTV-isti carora ne place scandalul si personajele inventate pentru rating gen Sexy Braileanca, Magda Ciumac, Fernando de la Caransebes si multi multi altii.

Cred ca generatia mea are foarte multe lucruri de spus si ca suntem foarte multi cu gandiri normale in Romania asta anormala. Dar la fel de bine cum cred acest lucru, stiu si ca exista o tona de cocalari si pitzipoance care ne fac natia de ras si datorita carora suntem priviti a fi un popor de nimic.

Conflictul intre generatii exista si va exista mereu, dar nu cred ca e normal ce se intampla cu tinerii de pana in 20 de ani, care au niste mentalitati de te doare capul. Probabil la fel se spunea si despre noi acum cativa ani, dar nu cred ca am fost si suntem atat de limitati in gandire si atat de ahtiati dupa avere si bani.

Si apoi, imi dau seama ca Razvi are dreptate….. De la cine sa invete?!

9 comentarii

Lasă un răspuns

