Euforie

Cum poate un singur om sa imi trezeasca atatea simturi deodata?! Cum?! Nu credeam insa ca dupa atatia ani de zile voi mai simti acel „ceva” in stomac cand ii aud vocea, nu imi vine sa cred. Eram sigura ca nu o sa mai traiesc asemenea stari datorita lui….. puteam jura ca focul s-a stins si ca e doar nostalgia amintirilor ce ne mai leaga. Nu e asa…..

Acum realizez ca pe langa o compatibilitate sexuala pe care nu mi-o puteam imagina vreodata, exista o pasiune si o dorinta in fiecare din noi , pentru corpul celuilalt care ma lasa muta de fiecare data cand vad cum reactionam.

Nu e iubire, poate a fost atunci, candva, acum insa stiu ca iubirea tine doar 3 zile, la fel ca si minunile…..

Gandul meu spre el mi l-a adus inapoi.

A intrat in casa si in secunda urmatoare, o ploaie de sarutari si imbratisari, patimase si perverse, m-au inundat. Nu a fost nevoie nici macar de un cuvant ca sa ne stim nevoile unul celuilalt.

A fost o reintalnire foarte ravnita de amandoi si chiar daca imi doream de mult timp sa il revad, nu am vrut sa fac eu primul pas, l-am facut sa actioneze el primul si asa a si fost.

O scanteie a fost suficienta. Artificiile au explodat pe un cer de un albastru foarte senin si se pare ca va ramane asa pentru multa vreme de acum inainte…….

6 comentarii

Lasă un răspuns

