New Beginning

Azi e un nou inceput.

Sunt o persoana noua. Am realizat acest lucru azi-noapte, cand stateam si ma uitam pe cer. Era liniste chiar daca erau cativa nori, vantul adia usor si caldura parca se mai risipise.

Tot weekendul am asteptat sa sune….. nu a facut-o. M-am obisnuit. Nu sunt suparata pe el din cauza asta. Stiu ca o va face.

M-am vindecat de vechiul EL, e un pas imens pentru mine. Am un suflet nou, curat, fara mizeriile unei inscenari odioase. Noul EL e de fapt de mult timp, chiar daca vroiam altceva pe atunci.

Nu vreau din nou iubire….am vrut o data, am cerut, am primit, am vazut ca nu meritam ce mi s-a intamplat.

Acum sunt impacata cu mine si linistita sufleteste.

Ma bucur de el de fiecare data cand am ocazia. Mi-a ramas in suflet de atunci, de mult. Acum a revenit, e mai viu ca niciodata si nu pot decat sa ma bucur. Nu caut iubiri, vreau doar sa traiesc. Nu pot spune ca imi lipseste ceva, nici  macar nu pot spune ca am nevoie de iubirea unui barbat. Nu simt nevoia. „Mi-a fost dor de tine” spus de el imi e arhi-suficient. Zambetul lui strengaresc si pervers imi umple de fiecare data sufletul cu mai multa energie, imi da aripi.

Mi-e bine acum. Si sper sa fie tot asa.

3 comentarii

Lasă un răspuns

